Zoo lastig! Wij zijn op zoek naar een vakantiehuis om met onze drie kleine kids heen te gaan, max 700 km. In buurt van meer/zee, fijne tuin,zwembad graag, ferien am bauernhof.. Heeft iemand de ultieme tip of zoektip? Huisje op camping ook hoed maar stacaravan vinden we echt te klein.. Heeeel erg bedankt!
Kreeg je hier geen antwoord op je vraag? Of hier? Je hebt deze vraag vorige maand ook al op dit forum gesteld en prima tips gekregen http://www.zwangerschapspagina.nl/vakantie-vrije-tijd/557632-vak-woning-zuid-dts-oostenrijk-kleine-kids.html. Als je er nu nog niet uit komt zou ik een keer naar een reisbureau gaan. Of Googelen...
ANWB Camping Hier kan je alle huur accommodaties zoeken op campings. En anders kan je natuurlijk ook gewoon op Google zoeken
In de vogezen komen veel duitsers, en zul je ook echt wel een Ferien am Bauernhof vinden Is trouwens ook een hele leuke bestemming de vogezen (noord frankrijk tegen de duitse grens) voor TS, niet te ver rijden, ca. 650 km, vanaf utrecht, hele mooie regio, veel heuvels/bergjes, lekker groen, leuke plaatsen. Succes met het vinden van een geschikte vakantie bestemming, met je 3 kids! Ferien auf dem Bio-Bauernhof, Vogesen Arnould
Haha, klopt! Vogezen zijn mooi, zijn we vorig haar doorheen gekomen. Was een B&B dn de open haard stond aan, 's nachts extra dekens gevraagd! Was de laatste week van augustus en koud!!!
Lief meiden maar heb je in de vogezen meer kans op mooi weer? Kachels en dekens in augustus... Brr dat willen we juist niet ;-(
Kán, hoeft niet, je zit daar heel hoog, het is ook een wintersportgebied. Parc regional de Morvan is 700km en heel mooi, daar kan je wel een gite vinden! (Gites.nl). Wij hebben daar in de zomer met 30 graden gezeten en ook weleens een week weggeregend. Daarom gaat ook bijna iedereen naar Zuid-Frankrijk op vakantie. In de Morvan wel veel meertjes. Zoek een huisje met een kachel en je hebt wel een leuke week met heel veel leuke oude stadjes met kastelen, (antiek)marktjes en lekker eten. Je kan er ook heerlijk wandelen.
Ik kijk op gites.nl, mooie site. Wil graag op loopafstand van bakker, supermarkt etc, Drie slaapkamers, kindvriendelijk, zwembad of nabij zwemmeer.. Maar als ik morvan opgeef blijkt dit nog 8,5 uur rijden te zijn ( zeg maar 10 uur mrt drie kids).. Balen! Ga vanavond verder zoeken op deze site. Dank!
Auvergne dan? Vorig jaar hoorde ik dat het daar heel mooi groen is, meertjes ook. Maar het is vrij noordelijk, dus echt warm zal het er niet zijn, maar is 30 graden gewenst met 3 kleine kinderen?
Als jij het ideale huisje weet te vinden Ik las net ook over glamping.. Misschien is dat ook wel iets?
Is dit ongeveer wat je zoekt? Bungalowpark Reichenbach, Nesselwang, Allgäu of Vakantiepark Maierhöfen, Maierhöfen, Allgäu
Ja! Maar net te ver.. Dank voor site tip en het zoeken. Lief dat jullie de moeite nemen zeg.. Ik mag wel een prijs gaan uitreiken aan degene die de perfecte vak voor ons vindt De titisee schijnt mooi te zijn
die eerst opmerking vind ik een beetje appart, moeten we een huis voor je vinden, en er ook maar zelf heen op vakantie gaan? ...we proberen je toch te helpen met ideen voor regio's op de door jou aangegeven afstand, wat niet altijd een zon zekerheid bied omdat je met 700 km vanaf NL niet aan de middelandse zee zit. we geven wat info en websites etc. Een beetje zelf zoeken kan ook geen kwaad toch, wij weten niet wat je budget is of wat je precies wil hebben. Glamping zijn vaak leuke bungalows/stacaravans op campings, vaak zijn deze echter niet erg groot, maar je hebt wel de gezelligheid van de camping. Veel succes met zoeken!
Dank! Ik maakte natuurlijk een geintje joh! Ik hoopte dat iemand vorig jaar een top vak heeft gehad met gezin en dit overeen zou komen met onze wensen. Te lief dat er dames zijn die meedenken en zelfs gaan zoeken..
Ik zag een aantal heel leuke hoor op Belvilla! Glamping is trouwens te gek. Wat is je budget, hoeveel weken en wanneer weg?