Wij hebben 3 kinderen van (dan) 6, 5 en 1 jaar. We zijn nog nooit op vakantie geweest, maar dit jaar gaan we een weekje naar leipzig (duitsland). Ook gaan er 2 grote honden mee. We hebben daar 2 dagen hondenshow en dan hebben we 5 dagen vakantie. we gaan in een huisje zitten dicht bij het bos. Verder zien we het wel. Ik heb nu al stress als ik denk 3 kinderen en 2 honden hahaha... maar alles komt goed .
Wij zijn vorig jaar naar de camping geweest in Appelscha. Kinderen waren toen 4, 3 en bijna 2. Lekker relaxed. Heerlijk. Met de caravan. Leuk zwembad erbij, voor kleine kids. Konden naar het grote zwembad, maar dat was niet nodig.
Wij willen eigenlijk naar een huis in het buitenland op max 600 km rijden.. Mag op park/camping of vrijstaand maar wel beetje ruim met tuin etc.. Zie door bomen het bos niet meer dus ben benieuwd naar andere ervaringen die bevallen zijn!
Wij huren al jaren een huis/appartement aan zee, en dan in een land waar het lekker warm is en voldoende zon , denk aan Italië, Kroatië, Zuid Frankrijk.. Het is wel wat langer rijden, maar wij rijden 's nachts en kinderen slapen dan door en merken er niks van.
Wij gaan dit jaar (mits het kan met de baby) naar Frankrijk Boeken een lastminute dan op een camping. als dat niet gaat met de baby gaan we of op een camping in Nederland of naar centerparcs in Nederland / België.
Ik heb er maar 2...maar onze vakanties zouden met drie precies hetzelfde zijn geweest. Wij gaan in de zomer altijd kamperen...vaal italie of oostenrijk en soms ergens anders.
Wij hebben er maar twee, maar we gaan dit jaar een week kamperen op een camping in zeeland. Verder zijn we naar center parcs geweest laatst en gaan we volgend jaar naar disney, dat zijn zo'n beetje onze vakanties.
Wij hebben dit jaar gekozen voor een Disney jaarkaart. Elke vakantie gaan we dus die kant op en kijken we gewoon naar leuke betaalbare hotels. En voor de meivakantie hebben we een grote caravan gehuurd. Eens kijken of we dat wat vinden
Wij zijn thuis met 3 kinderen. Wij hadden een stacaravan op Bosbad Hoeven. Dit was maar 20 minuten rijden van ons huis maar dat had mijn moeder iig wel het idee dat ze weg was. Op deze manier konden wij daar in de weekenden en schoolvakanties naartoe en dan kwam mijn vader savonds daar naartoe omdat hij gewoon in ons restaurant moest werken! We hebben daar 12 jaar gestaan en ik heb het daar altijd erg leuk gehad! Een kind heeft echt geen idee dat het maar 20 minuten rijden is, voor ons was dat echt vakantie! Even voor de beeldvorming. Ik ben 24, mijn ene broer is 22 en de jongste is 19 dus je kan je voorstellen dat het erg druk was toen we klein waren
Hier zijn ze niet heel jong meer, dus ja wat valt onder 3 jonge kinderen. Maar wij gaan eigenlijk altijd naar een all incl hotel, dat vinden we echt ideaal. Alles bij de hand in het hotel, geen boodschappen hoeven doen en lekker gezellig uitstapjes doen . Afgelopen jaren hebben wij met jonge en steeds ouder wordende kinderen oa Tenerife, Gran canaria, Egypte, Turkije, Corfu, Mallorca gehad. Oh en een jaar in Frankrijk een stacaravan geboekt, dat vonden we echt een ramp vooral ook gewoon het elke 2 dagen boodschappen moeten doen, het zelf koken op de dagen dat we niet uit eten gingen, tja dat is gewoon niet aan ons besteed haha.
Wij zijn vorig jaar naar Zuid-Frankrijk geweest met de kids. Dit jaar gaan we wat dichterbij, grens van limburg/Belgié. Beide keren op een vakantiepark. Vorig jaar in een luxe stacaravan, nu in een huisje.
Vorig jaar voor het eerst met drie kinderen op vakantie geweest gezien de jongste nog maar 1,5 is, toen gingen we naar een all in hotel in Turkije, Een groot peuterbad erbij met glijbaantjes waarbij het water tot de enkels komt maar ze wel leuk kunnen spelen, Een opblaasbadje erbij voor onze dochter van toen 7 maanden waar we handdoeken in legden als een soort "box" En op het strand ware grote ligbedden met grote matrassen waar ze heerlijk op kon liggen tussen papa en mama in met haar speeltjes, terwijl de andere twee schelpjes gingen zoeken rondom het bed af en toe het stadje in met de buggy. Dit jaar zijn ze 6 4 en bijna 2, in de zomer vakantie gaan we naar zuid Frankrijk met de auto en verblijven in een ingerichte bungelotent We hebben een tent aangevraagd naast het speeltuintje zodat ik in de tent lekker kan koken en papa zicht heeft op de speeltuin en de jongste hier en daar kan helpen, Verder lekker genieten van het spelen voor de tent en het zwemmen, wij hebben echte water ratten die het water niet uit te slaan zijn, En ze mogen overdag mee doen met de animatie en in de avond naar de mini disco ( uiteraard zijn wij overal bij en laten we ze nergens alleen heen gaan ) Straks met vier zou onze vakantie wel veranderen, dan gaan we voorlopig niet naar Turkije naar een all in hotel, dan zouden we het een paar jaar op de camping houden.
We weten het voor dit jaar nog niet precies. Zweden trekt, maar eigenlijk willen we een jaartje relaxen en zon, zee, strand. We beslissen altijd pas als we weggaan, omdat we kamperen en rondtrekken, dus we zien wel waar het schip strandt. Ze zijn hier 8, 6 en 2 in de zomer.
Bosbad Hoeven was leuk! Wij zijn daar ook een keer op vakantie geweest, in een jaar dat mijn vader het te druk had om echt weg te kunnen gaan. Hij kwam dan in het weekend, wij waren er een paar weken met mijn moeder. Supervakantie gehad.