Vorige week lag m'n beeb nog in een stuit. Elke keer als ie nu flink aan het bewegen is probeer ik te voelen of ie misschien goed is gaan liggen. Maar ik kom er niet echt wijs uit. Mijn vraag dus aan moeders wiens beeb nu goed ligt: In welk gedeelte van je buik voel je schopjes, porren, beweging etc? En voelen de billetjes zacht of ook een beetje hard aan?
Hoi Eve, die van mij ligt ook nog in een stuit en dat kan ik zelf heel goed voelen. Ik voel het ronde hoofje heel goed bovenin mn buik (zo tussen de zwevende ribben). En de hele dag zacht getrappel tegen mn blaas.. Gelukkig schopt ie niet zo hard dus ik hoef niet steeds te plassen Ik hoop dat onze beebs nog gaan keren, afwachten maar.
Phoe, lastig. Die van mij ligt met zijn koppetje netjes naar beneden. En ik krijg trappen links en rechts, midden in mijn buik en zelfs onderin. Eigenlijk overal dus...
Eve Mijn meisje ligt nu goed, gistere naar de vk geweest Ze ligt nu met haar rug en billen aan de linker kant. En haar voetjes voel ik aan de rechter kant onder in. En het lijkt net of ze tegen mijn bekken aan schopt. Ook voel ik dan waarschijnlijk haar handjes presies in het midden bij mijn navel Wanneer mag je meer naar de vk : Liefs manon.
Ik voel helemaal onderin me buik weleens wat dat zijn zijn handjes.(hij ligt al een stuk ingedaald bij mij) Maar het meeste voel ik bovenin,hij ligt bij mij met zijn kontje aan de rechterkant en zijn voetjes aan de linkerkant bij me maag zeg maar.
hij/zij ligt met het koppie naar beneden, billetjes voel ik aan de linkerkant voelt wel hard aan als je er op drukt, de voetjes voel ik aan de rechterkant wat soms ook erg pijnlijk is. En de handjes voel ik eigelijk niet zo goed, soms voel ik weleens iets langs me liezen glijden. patricia
Hoi, Hier ligt ze al vanaf week 30 goed en dat is met haar hoofdje helemaal beneden ingedaald, de vouw tussen buik en schaamstreek is er ook niet meer zeg maar, eerder voelde je echt een randje waar mijn buik begon en nu niet meer, eerder had ik ook een appel buik en nu een peer! snapje het nog? flink ingedaald dus.. ze moet vandaag ook eigenlijk komen... verder voel ik haar voetjes altijd rechts in mijn zij en haar billen vlak boven mijn navel tot net onder mijn ribben. Ook voel ik haar handjes of armpjes vaak onder mijn navel in mijn schaamstreek alsof ze een potje aan het kaarten is nou succes ik hoop dat ze snel haar houding weet te vinden voor je..
Mijn baby lag eerst ook in een stuit, toen kon ik het nog niet zo goed voelen. Later is ze gedraaid en voel ik de voetjes onder mn ribben en haar kontje aan de andere kant ook onder mn ribben, het kontje voelt wel hard aan vindt ik. Eerst lag ze met de voetjes rechts en op een gegeven moment had ik het gevoel dat ze omgedraaid was en bij het bezoek aan de vk bleek dit ook te kloppen.
Toen mijn baby nog in stuit lag voelde ik het heel duidelijk in mijn blaas, die gebruikte hij als trampoline. Nu ligt ie met z'n rug links, billen boven en de benen en voeten rechts. Aan de rechterkant dus duidelijk getrappel, soms komt er een complete voet naar buiten steken, heel pijnlijk. Verder onderin, vooral links, vaak gekriebel en gepor. Dat zullen de handjes wel zijn.
toen kleintje nog in stuit lag kon ik rechtboven in mijn buik echt een hard bolletje voelen tussen mijn handen. Toen heb ik echt gedurende een weekje veel voelen rommelen en bleek kleintje gedraaid. Nu voel ik veel meer gerommel tegen mijn middenrif. Voetjes /handjes voel ik meer aan de zijkanten. Billetjes voelen ook wel hard aan, maar voelt toch anders dan het koppie. Ik voel als ik op mijn buik druk echt ruggetje aan een kant liggen zeg maar..... Maar ik blijf het lastig vinden. De VK heeft mij de laatste keer gevraagd mijn benen op te trekken en toen diep in te ademen. Bij het uitademen voelde ze toen het koppie van kleine in de buurt van de schede. Dit voel ik zelf echter niet zo..... Met name het meer last hebben van maagzuur e.d. wijst er mijns inziens op dat kleintje niet weer gedraaid is. Ook rommelt het minder dan in de week dat ik dacht dat kleintje was gaan draaien. Sterkte met jouw eigenwijsje. Donderdag weet je meer.... Karin
Mijn kleintje zou nu al goed liggen, voel hem stampen links boven net onder mijn ribben en beneden meer geduw precies. Weet iemand eigenlijk of hij zo gaat blijven liggen of dat dit allemaal nog kan veranderen? Grtz x
Sylvie: mijn beeb lag bij de controle van 27 weken ook goed, maar bij de controle van 30 weken helaas in stuit. (Ik had me al rijk gerekend!) Nu hoop ik dat beeb nog netjes terug zal draaien (of al gedraaid is) maar ik kan er ook niet echt wijs uit qua bewegingen.
kay: dan blijft het nog een tijdje afwachten , hopelijk blijft hij zo liggen. maar is super actief dus denk dat hij zich nog in vele bochten keerd op dit moment! grtz x