Ik had alleen een mobiel in de box. Bedje is hier echt een slaapplek en meer dan een knuffel heeft hij nooit in z'n bedje gehad
Wij zijn precies hetzelfde van plan. In de box speeltjes, en de slaapkamer en het bedje is alleen om te slapen. Hopen dat het lukt...
Ik vind een mobiel boven het bedje te onrustig.. In de box hoor je te spelen, in je bedje te slapen! Dusss, boven de box!
Kijken naar een mobiel is voor een kleine babytje al best vermoeiend en prikkelend dus ik zou er niet eentje boven het bed hangen.
Wat de rest ook zegt -> mobiel bij de box. Het bedje is om te slapen, dus een mobiel vind ik daar niet echt bij passen.
Mobiel alleen in de box, in het bedje kan je wel een muziekdoosje of knuffel met muziekdoosje doen maar geen druk speelgoed, bed = slapen, box = spelen.
hier alleen in de box, in bedje alleen een muziekje, vind het bed echt alleen een plek om te slapen, lekker zonder afleiding.
Hier ook alleen in de box. Ik vind het altijd maar vreemd als ik foto's van kamertjes zie waar een muziek mobiel boven het bedje hangt. Een muziek mobiel is voor mijn gevoel ook om het kindje te vermaken en plezier van te hebben en niet om in slaap te komen.
Hier dus ook alleen in de box, om dezelfde redenen als iedereen al genoemd heeft. Baby moet rust vinden in bed, daar hoort geen speelgoed bij.
Als ik een muziekmobiel in tycho zn bed had gehad,had ik een kind wat helemaal niet zou slapen..... De eerste 4maanden (en nog steeds wel) wil hij ovwral bij zijn en alles zien.....hij was ook snel overgeprikkeld en kon alleen maar bij mama op haar armen slapen.
Ik heb wel een lijstje met baby-relaxmuziek op youtube staan. Die muziek speel ik dan via mn telefoon af als ze het lastig vindt om in slaap te vallen. Is dezelfde muziek die ik altijd bij babymassage gebruik.
Mijn 1e dochter had een mobiel boven haar bed en ze viel er lekker mee in slaap maar mijn 2e dochtertje had juist veel prikkels er van en leef juist wakker (ze was ook een huilbaby'tje eerste 3 maanden) Het ligt dus maar net aan je kindje
ik lees dat iedereen er het zelfde over denkt. idd mobiel boven de box box = spelen bedje = slapen en alleen een knuffel mee verder niets. dreigt ze in slaap te vallen in de box (nu niet meer hoor maar in het begin wel) dan legde ik haar in bedje