waar de muziekmobiel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sas27, 10 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Hallo allemaal,

Waar doe je een muziekmobiel, doe je deze aan het ledikantje?
    of alleen in een box?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik had alleen een mobiel in de box.
    Bedje is hier echt een slaapplek en meer dan een knuffel heeft hij nooit in z'n bedje gehad ;)

3. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Wij zijn precies hetzelfde van plan. In de box speeltjes, en de slaapkamer en het bedje is alleen om te slapen.

Hopen dat het lukt...

4. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Ik vind een mobiel boven het bedje te onrustig.. In de box hoor je te spelen, in je bedje te slapen!

Dusss, boven de box!

5. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Kijken naar een mobiel is voor een kleine babytje al best vermoeiend en prikkelend dus ik zou er niet eentje boven het bed hangen.

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wat de rest ook zegt -> mobiel bij de box. Het bedje is om te slapen, dus een mobiel vind ik daar niet echt bij passen.

7. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Rustige muziek bij het bedje werkte hier soms wel, maar verders zo min mogelijk externe prikkels.

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mobiel alleen in de box, in het bedje kan je wel een muziekdoosje of knuffel met muziekdoosje doen maar geen druk speelgoed, bed = slapen, box = spelen.

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hier alleen in de box, in bedje alleen een muziekje, vind het bed echt alleen een plek om te slapen, lekker zonder afleiding.

10. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Hier ook alleen in de box. Ik vind het altijd maar vreemd als ik foto's van kamertjes zie waar een muziek mobiel boven het bedje hangt. Een muziek mobiel is voor mijn gevoel ook om het kindje te vermaken en plezier van te hebben en niet om in slaap te komen.

11. Hier dus ook alleen in de box, om dezelfde redenen als iedereen al genoemd heeft. Baby moet rust vinden in bed, daar hoort geen speelgoed bij.

12. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Als ik een muziekmobiel in tycho zn bed had gehad,had ik een kind wat helemaal niet zou slapen..... De eerste 4maanden (en nog steeds wel) wil hij ovwral bij zijn en alles zien.....hij was ook snel overgeprikkeld en kon alleen maar bij mama op haar armen slapen.

13. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik heb wel een lijstje met baby-relaxmuziek op youtube staan. Die muziek speel ik dan via mn telefoon af als ze het lastig vindt om in slaap te vallen.
    Is dezelfde muziek die ik altijd bij babymassage gebruik.

14. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Mijn 1e dochter had een mobiel boven haar bed en ze viel er lekker mee in slaap maar mijn 2e dochtertje had juist veel prikkels er van en leef juist wakker (ze was ook een huilbaby'tje eerste 3 maanden) Het ligt dus maar net aan je kindje :)

15. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Bedankt voor jullie reactie,s :)
    wij doen er alleen een boven de box nu

16. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    ik lees dat iedereen er het zelfde over denkt.
    idd mobiel boven de box box = spelen
    bedje = slapen en alleen een knuffel mee verder niets.
    dreigt ze in slaap te vallen in de box (nu niet meer hoor maar in het begin wel) dan legde ik haar in bedje

17. misa

misa Niet meer actief

Ik vind dat dat bij de box hoort, bij het bed moet er rust zijn qua speelgoed (geen dus). :)

Deel Deze Pagina