Waar ben jij geboren en opgegroeid? Dus niet waar je nu woont want ik snap dat dat teveel informatie prijsgeeft. Ik ben geboren en getogen in Nieuwegein (Utrecht) maar sinds mijn drieëntwintigste woon ik er niet meer.
Ik in een dorp - geboren in dat huis en ook getogen. Op mijn 18e vertrokken en daarna nog 6x verhuisd
Nergens specifiek. Met mn ouders ben ik 2 keer verhuisd naar de andere kant van het land. En dat was ook al allemaal niet de regio waar zij vandaan kwamen. Zelf ben ik nog 4x verhuisd.
In brabant en woon er nog steeds, al is het niet meer in hetzelfde huis sinds mijn 19e en plaats sinds mijn 26e.
Geboren in Almelo (ziekenhuis). Getogen in Den Ham. In totaal 5x verhuisd en gewoond in 4 verschillende dorpen.
Geboren en getogen in Den Haag. Drie keer verhuisd, een keer 1500 km van Den Haag. Toen 5 km van Den Haag en nu zo'n 100 km van Den Haag. En als ik weer zal verhuizen zal ik het liefst die eerste of die tweede afstand aan houden!
In de Noordoostpolder. Ik was heel blij dat ik op mijn 18e het huis uit kon om te studeren aan de andere kant van het land.
In Schiedam. Gewoond tot ik 15 of 16 was. Toem verhuisd naar Brabant. Daarna ben ik in Brabant een paar keer verhuisd (2x). Toen mijn man leren kennen en na 1.5 jaar terug verhuisd naar een andere stad in de randstad wat ik uiteindelijk niet meer trok en toen weer terug verhuisd naar Brabant. Eerst een tijdelijke plek en toen ons droomhuis gevonden in een dorpje in Brabant
Geboren en getogen in Breda ❤ Daar binnen verschillende wijken verhuist sinds mijn 19de en sinds mijn 26ste woon ik in Zuid Duitsland waar ik nu 1x verhuist ben 650km van mijn geliefde stadje af.
In twee tegenovergestelde uithoeken van het land. geboren in het zuiden, getogen in het noorden. Overal en nergens gewoond tijdens mijn studie en nu weer terug (op een heel andere plek) in het noorden.
Geboren in Varsseveld, na een half jaar in het eerste blok huizen van Almere gaan wonen, vanaf mijn 5e in Apeldoorn opgegroeid. Daar al weer 25 jaar weg inmiddels (sinds mijn 19e).
Geboren in Rotterdam op m'n 14e verhuisd, , Apeldoorn, Arnhem ( met ouders). Daarna zelf nog in Emmen en Epe gewoond. Woon nu ruim 7 jaar in Almere.