vreemde gewoontes of verslaving tijdens de zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cupido, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.027
    2.832
    113
    Ow en ik vind veel luchtjes nu zó fijn, uitgeblazen lucifers, was dat met wasverzachter is gewassen, allesreiniger, dat soort dingen ;) Terwijl ik in het begin van het minste over mn nek ging. Heb gelukkig niet de neiging om oneetbare dingen te eten ;)

2. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

O ja vlees is echt verschrikkelijk! Terwijl ik echt wel van vlees hou. Net bij de mac geweest, zo fout, zo lekker!! Lekker patatjes met mac saus, hamburger en een milkshake. En ik eet nooit hamburgers! Heb wel van alles klein gehaald, kleine friet kleine shake.
    En wat ik idd ook heb is dat ik het MOET hebben en wel meteen! Niet straks gewoon nu, haha :D

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik vind schuurmiddel zalig ruiken. Soms loop ik even naar de kast om even schuurmiddel te snuiven (ruiken).

4. Seheira

Seheira Actief lid

30 mrt 2011
    216
    0
    0
    Ik eet enorm veel kaas sinds kort. Voorheen at ik het een paar keer per maand, soms een hele tijd niet. Nu eet ik het standaard elke dag en als het op is ga ik gelijk naar de supermarkt voor nieuwe. Het lekkerst vindt ik het dan op een stokbrood met veel boter en komkommer.

Ook heb ik de laatste tijd erg veel zin in mayonaise van Remia, die is heel erg romig en dat kan ik bij alles eten. Voor mijn zwangerschap zou ik daar van walgen.

5. MamiReg

MamiReg Actief lid

25 mei 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zelf heb ik een extra hekel aan herengeuren/aftershave nu, kan het echt niet verdragen (en raad eens waar ik werk...)

verder heb ik onverzadigbare behoefte aan eieren en fruit en zure drankjes zoals cola of grapefruitsap.

Maar nog veel mooier is mijn schoonzus die bij al haar 3 zwangerschappen genoot van haar stukken zeep. Ja echt, ordinaire zeep om te baden.
    Het begon met zich aangetrokken voelen tot de geur. Dan tijdens het wassen een likje over de ingezeepte huid. :$ Later nam ze likjes van de zeep, en op het eind schraapte ze gewoon met haar ondertandjes huppa de zeep van het blokje en smikkelde ze het heerlijk op tot bellen blazen aan toe :)

Eerst schaamde ze zich hiervoor, maar het was een soort van onbedwingbare behoefte. Een verslaving zeg maar. Ze is hiervoor wel naar de dokter geweest en het heet "Pica" en komt vaker voor dan men denkt. Het is het eten van in principe oneetbare dingen.
    Toen de babies eenmaal geboren waren was er niks meer aan de hand en begreep ze niet waarom ze nou zeep had gegeten....

6. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    :$:$:$

Whahaha sorry :)

Ik heb een hekel aan sigaren, ik word er gewoon misselijk van nu, terwijl ik eerst niet vervelend vond

7. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Ik ook haha. En kan ook best gepikeerd zijn als het er niet is:(:)

Deel Deze Pagina