Heb jij, nu je zwanger bent, rare gewoontes of ben je ergens helemaal verslaafd aan (eten, drinken, seks, etc)? Ik heb eigenlijk niet zo'n trek de laatste tijd, maar kan me momenteel scheel eten aan de mariakoekjes (die droge kaakjes). Ook heb ik echt een gat in mijn hand, helaas (of gelukkig) niets om door heen te vallen maar, oh wat zou ik graag alle babywinkels leeg willen shoppen . Ik kan er uren doorbrengen. Gelukkig valt het hier dus wel mee maar ben wel nieuwsgierig naar vreemde gewoontes van andere
Bij mij wat het: Eten: - t/m week 12 enorme trek in friet - daarna t/m week 24 ongeveer enorme trek in pizza en gesmolten kaas - nu enorme trek in zuivel en verse groente m.b.t. kopen kan ik me goed inhouden... Ik heb alleen al wel alles klaar nu. De kleine hoeft alleen nig maar te komen.
Ik eet sindskort bruin brood met smeerkaas. Dat heb ik voor het laatst gegeten toen ik zelf een klein meisje was. En heeeel veeel ijs, zelfs vruchtensmaakjes zoals mango of passievrucht. Terwijl ik altijd chocolade ijs eet. En ik kijk heel weinig in de spiegel, omdat ik dan schrik van mezelf.. (zie er erg verwaarsloosd uit) Normaliter gebruik ik elke dag mijn dagcreme en make-up. Nu al weken niet meer.
ik vind t heerlijk als ik in bad lig met de goedkope badschuim van de aldi . die ruikt zooooo lekker zou t wel op willen eten hahahaha . heb dat wel pas sind kort ....
nee niks eigenlijk. vind rundvleessalade nu wel erg lekker en drink graag thee en cola maar verder niks bijzonders
Ik had vooral in de eerste helft dat alles heel sterk rook (ik had ook wel last van extreme misselijkheid, maar dit kwam eerder volgens mij). Ik rook echt dingen die ik normaal niet ruik en die andere mensen ook niet konden ruiken. Toen de misselijkheid minder werd heb ik een hele periode bijna alleen pasta met zalm en roomkaassaus gegeten (doe ik dus nu echt niet meer ). En ik heb echt pakken stophoest versleten, weet niet precies waarom Verder niet echt rare dingen.
Lenor wasverzachter en Dash met een vleugje Lenor om te wassen... Telkens als ik gewassen heb, kan ik niet stoppen met te ruiken aan de (nog natte) kledij, en soms sabbel ik er zelfs aan ... (bloos) Het is een echte verslaving voor mij, ik was momenteel super veel, zelfs dingen die niet echt vuil zijn, word er soms zot van!
Ik ben gek op zuur! Heel erg slecht. Ik mag van mezelf geen zure matten meer kopen want ik eet zo een pakje achter elkaar leeg. Pijn dat mijn tanden dan doen Hetzelfde met zure appeltjes.. hmmm
Ik zou zo een pak optimel per dag leeg kunnen drinken. Beperk me maar tot 1 a 2 pakken per week. Daarnaast heb ik de behoefte om zand te eten wanneer ik het ruik, ik vind opstuivend zand zó lekker ruiken. Ook de geur van onze schuur waar zo'n bedompte beschimmelde geur hangt vind ik héérlijk, daar zou ik de hele dag wel in kunnen leven haha.
Ik hou van de geur van gebakken uien, ontdekte het voor het eerst toen ik vond dat de prullenbak zo lekker rook en ik móest weten wat erin lag...gebakken uien dus hihi. Daarnaast eet ik graag zoute en zoete drop en drink ik veel Roosvicee Kiwi/Sinaasappel en élke dag moet ik een blikje cola light (geen glas of flesje maar blikje!) Verder heb ik een enorme babyknuffeldrang (hebben jullie ook dat jullie alleen nog maar zwangere vrouwen en vrouwen met kinderwagens zien lopen op straat?) en wil ik elke baby uit de kinderwagen trekken om ermee te knuffelen. Ik moet echt een andere kant opkijken als ik een kleintje zie haha
Enorme drang na chocolade!! Heb ik in m'n vorige zwangerschappen nooit zo erg gehad als nu! En softijsjes met slagroom!! hmmm krijg er nu alweer zin in!
ik heb dit gevoel wel bij huilende babies die niet direct worden getroost. Ik kijk ook vaak de andere kant op en doe net alsof ik het niet hoor.. la-la-la-laaa
ben helemaal van de anti frituur! Normaal ben k daar gek van, maar nu word k er misselijk van als k daar aan denk! Iedere dag eet k nu wortels, paprika, tomaat, komkommer, ect. Ook ben k gek geworden van rijstwafels! Had k vroeger nooit
Hahahahahahaaaaaa geniaal! Ik zie je al zitten op de bank voor de tv met een halve onderbroek uit je mond hahah
De misselijkheid is bij mij toegeslagen rond 6 a 7 weken, maar daarvoor had ik iedere dag vreselijk zin in een puntzak met friet en een dikke klotter mayo! Normaal ben ik niet zo van de frieten.. heel af en toe vind ik het wel eens lekker, maar niet iedere week, maar toen...oo, ik kon me er scheel aan (vr)eten! En deze zin had ik al, voor ik positief getest had, dus dat vond ik al vreemd. Met 6/7 weken begon de misselijkheid toe te slaan en toen heb ik weken geleefd op crackers met smeerkaas en thee. En na 14/15 weken zakte de misselijkheid af en sinds dien geen rare eetgewoontes oid gehad!