vraagje zwangerschapslegging/maillot H&M

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loony, 14 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loony

    Loony Lid

    13 jan 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahum...beetje gek vraagje misschien, maar ik heb de leggings en maillots van de H&M gekocht. Ik haalde ze uit de verpakking en ik kan niet echt opmaken wat nou de voorkant en achterkant is. Welk gedeelte gaat over je buik zeg maar.
    Aan één kant zit er een naad over het midden en de andere kant 2 naden wat meer aan de zijkant...
    Er zijn hier vast wel meer dames die ervaring hebben en mij kunnen vertellen welk gedeelte over de buik moet:)
    Alvast bedankt!
     
  2. Ana leigh

    Ana leigh Fanatiek lid

    11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Is dat niet net als bij een 'gewone' legging/maillot? Die één streep voor en de twee strepen achter? (over je heupen dus meer nu, lees ik uit je post?) :)

    Edit: Der zit niet heel makkelijk zo'n wit waslableltje aan de achterkant? :cool:

    Liefs,
     
  3. Abri

    Abri VIP lid

    16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Niet net zoals bij normale maillots: 1 naadje voor en 2 achter. Als je ze aantrekt zal je denk ik ook verschil moeten merken aangezien het buik deel rekbaarder en hoger zal zijn (tenminste bij mijn oude wel).
     
  4. Loony

    Loony Lid

    13 jan 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou, beide kanten lijken even hoog te zijn. Wat ik juist ook wel fijn vind als ik m aan heb. En er zit geen labeltje of gekleurd naadje of wat dan ook in...vandaar mijn verwarring.
    Je zou zeggen dat je de legging aan doet zoals een gewone; 1 naad voor en 2 achter, maar het lijkt wel alsof de kant met 2 naden meer ruimte bied voor de buik...hoewel mijn kont er ook gewoon goed in past ;)

    hij lijkt overigens met de 2 naden aan de voorkant niet helemaal lekker te zitten bij het kruis...alsof hij dan toch een beetje trekt...
     
  5. Ana leigh

    Ana leigh Fanatiek lid

    11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Misschien denk H&M dat je kont ook 4 maten groter word? :p

    Liefs,
     
  6. Ana leigh

    Ana leigh Fanatiek lid

    11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
  7. Doornroosje1987

    Doornroosje1987 Bekend lid

    25 okt 2014
    593
    1
    0
    Volgens mij ook 1 naad voor en 2 achter.

    Die 2 naden zijn volgens mij "ter ondersteuning" van je billen..
    Ik heb wel eens een gewone panty met vrij harde naden persongelijk andersom aangedaan en dat zat echt niet prettig/goed iig.

    Dus ik zou hem gewoon zo aandoen, zeker als dat ook het fijnste zit! :)
    Aangezien het een zwangerschapsmaillot/legging is zal hij vast bij je buik ook goed meerekken denk ik zo :)
     
  8. Loony

    Loony Lid

    13 jan 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, bedankt voor de info Ana Leigh en Doornroosje! Alleen zeggen jullie dus allebei wat anders. Het blijft dus nog even spannend!
     
  9. Doornroosje1987

    Doornroosje1987 Bekend lid

    25 okt 2014
    593
    1
    0
    Ohh nu lees ik net hierboven dattie wellicht toch andersom moet!

    Tsjaah dan weet ik het ook niet, maar zou zelf zo aandoen dattie mooi en prettig zit voor je :)
     
  10. Isolabella

    21 jan 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar ook een tijdje over staan filosoferen met dat ding in mijn handen, en kwam tot de conclusie dat die kant met 2 naden meer plek gaf voor je buik, en dat dus voor moest.

    Nou moet ik wel zeggen dat dat ding zo rottig zat, en de hele dag afzakte, dat het misschien wel verkeerd om was?! Toch maar een dagje andersom proberen dan... heb hem 3 keer aangehad, en heb er 3 dagen aan zitten sjorren gedurende de dag, en daarna is hij weer in een la verdwenen ;)

    En inderdaad geen wasmerkje, lekker duidelijk :)
     
  11. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    #11 piccolina, 14 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2015
    Ik heb positie legging hm en is gewoon dat boven gedeelte band is met 1 naad achter. En je ziet voorkant aan naad onderbuik achter is geen naad zeg maar die onderrug loopt. Zal verschillend per model zijn.
    Ook het label met materiaal etc zit in 99% gevallen van elk kledingstuk aan naad links.
    Ander optie Om te zien wat is voorkant neem je puntje tussen de benen van legging en je vouw dat zeg maar zoals benen horen en je dus zul zien dat voorkant iets lager dan achterkant (niet die band maar naad onder buik rondom)

    En maillots twee naden achter natuurlijk op kont net als andere normale maillots. Logisch toch
     
  12. Isolabella

    21 jan 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik draag vrijwel nooit broeken, alleen leggings, en alle andere 10 die ik hem -behalve die positielegging van H&M- hebben aan beide kanten maar 1 naad, geen 2....? Daarom was ik ook in de war.

    Maar goed, wellicht zit daar een verschil tussen maillots en leggings....
     
  13. tatie

    tatie Fanatiek lid

    21 feb 2014
    1.014
    100
    63
    Ik heb ook h&m leggings, twee in een pak. En hier ook lang staan twijfelen! Uiteindelijk volgens mij 1 keer de enkele naad voorgedragen, maar nu draag ik hem al weken andersom, dus met de twee naden voor. Dat zit bij mij het lekkerst :D mijn kont is inderdaad niet vier keer zo dik en mijn buik al gezellig aanwezig :p
     
  14. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    Ik zou gewoon lekker dragen wat comfortabel voelt!;))
    De naden op buik lijkt mij raar want kleding voor zwangere is vaak small shirts en dus het zit strak om de buik dan zie je de naden wel dat is wat ik "raar" dan zou vinden.
    Naden op rug gedeelte van de buik band lijkt mij logischer
     
  15. nutts

    nutts Fanatiek lid

    13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Ik heb ze ook de malliots met 2 naden voor dragen. Tussen de naden zit het buik stuk.

    Bij mijn ligging is de ene kant hoger dat is de buik kant (zit daar trouwens ook een label in)
     
  16. 2liefjes

    2liefjes Actief lid

    7 jun 2012
    498
    0
    16
    Haha super grappig dit want ik vroeg me precies hetzelfde af!
    Het is erg vreemd gemaakt. Niet zoals je wel eens bij maillots ziet.
    De twee naden lopen ook een beetje rond alsof het voor de buik is gemaakt om mee te rekken. Zo heb ik ze dan ook aan, al zit het niet helemaal fijn en trek ik er dan vaak aan. Hopelijk snel gewoon lekker weer zodat de panty's in de kast kunnen blijven liggen.
     
  17. Antares

    Antares VIP lid

    17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Leggings twee voorkant maillot twee achterkant haha om het moeilijk te maken 😁
     
  18. Loony

    Loony Lid

    13 jan 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames! bedankt! ik ga denk ik gewoon dragen hoe ik het het fijnst vind. Nu heb ik 1 naad voor 2 achter. morgen doe ik het andersom en dan merk ik vanzelf wat het fijnst is :)
    grappig om te lezen dat ik er niet als enige wat verward over ben :)
     
  19. Alexa82

    Alexa82 Lid

    11 sep 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er helemaal niet bij stilgestaan dat de twee naden bij je billen zitten.. Als je met een dikke buik de twee naden aan de voorkant hebt tekent het niet zo af bij de buik. Die ene naad zou je door een shirtje heen zien. En er zit meer rek tussen de naden, ruimte voor je buik.

    En dat hij nu afzakt is logisch, want hij moet met 40 weken ook nog goed zitten. Bij mij zat hij ook te los eerst. Pas bij een beetje buik zat hij lekker!
     
  20. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ik had ook de twee naden voor, dan had ik het gevoel dat ze het beste pasten
     

Deel Deze Pagina