Ik ben op zoek naar niet te dure instrijklabels voor kleding die ook niet zo enorm groot zijn. De meeste sites die ik kan vinden, zoals goedgemerkt.nl, hebben labels van 1,5 bij 5 cm en dat vind ik onnodig groot. Iemand suggesties? Ook ervaringen met instrijklabels (groot of klein) van bepaalde leveranciers zijn welkom!
Ik weet niet of je perse strijklabels wilt hebben, maar ik ben erg tevreden over de kledingstickers van bijv Kledingstickers | Lovely Labels. Goedgemerkt heeft ze ook. Blijven prima plakken op waslabels. Gebruik ze vooral in jassen ed en regenkaarten. Blijven prima zitten, scheelt weer strijken. Aanvulling: kwam net deze website nog tegen. Nog geen ervaring mee, maar veel labels en geen gekke prijs Merksticker | Handige plaklabels, merkstickers, instrijklabels, innaai naamlabels voor kinderen - MERKSTICKER.com
Ik heb plaklabels van labelfriends ideaal. ( levertijd vind ik wel bagger) Voordeel vind ik dat je ze op het waslabel plakt en je die er uit kan knippen als je iets doorverkoopt of geeft. Ze zijn ook heel klein.