Hai meiden! een tijdje terug zag ik een topic over matrasbeschermers van de action! maar ik kan hem niet terug vinden.. ik heb net mijn kraampakket net binnen maar vraag me af of die matrasbeschermers van de action nou zo veel beter zijn? Ervaringen?? En welk merk is het? Groetjes
geloof me, dat ding van de action is veeele malen beter dan dat het zeiltje/stuk plastic uit je kraampakket de matrasbeschermer van de action is echt een hoeslaken. bovenkant katoen en de onderkant zeil-achtig/waterdicht. het zweet niet, het schuift niet en ook belangrijk, het kraakt niet.
Die is de 10 euro meer dan waard! Ik heb eerst die van de action erover en daaroverheen een normaal hoeslaken
Ik heb ook die van de action gehaald, prima ding. Die in het kraampakket zat lag na 1 nacht in de prullebak. Ik heb gewoon een 1 persoons gekocht en in de hoek waar ik slaap er omheen gedaan en op helft van het bed vastgezet met veiligheidspelden. Geen hinder van en blijft goed zitten
Ik heb 'm ook, ideaal en voor die prijs hoef je er toch geen 2 keer over na te denken. Jammer was dat mijn matras 160x220 is, en de hoezen alleen 140/180x200/220 te krijgen zijn. Dus op de gok maar de 180x220 meegenomen, want mijn matras is wel redelijk dik. De zit hoes zit er mooi omheen en absoluut geen spijt van!
Heb vanochtend toevallig een voor mijn dochter gekocht. En ik zag ze ook alleen maar voor een één persoonsbed bij de action. Wij hebben ook een bed van 180 bij 200 en hebben die van ons gehaald bij de ikea.
de hoeslakens van de action zijn voor matrassen tot 20 cm dik. Boxspring matrassen zijn vaak dikker (die van ons is 27 cm dik). En bij ons passen de hoeslakens dus lang niet. Ze passen lang niet over de randjes. Maar als je niet zo'n dik matras hebt, dan zal het wel passen.
Wij hebben ook eentje van 220. Zou hem idd halen. Hier is hij niet uit de verpakking geweest, wilde het met 36 wkn doen maar ons mannetje wilde echt niet langer blijven zitten. Maar de volgende keer proberen we het gewoon weer.
welke matrasbeschermer bedoelen jullie dan , gewoon de molton? die heb ik al of is er nog een speciale voor?
Ik heb er nav dit topic ook eentje gekocht en ze hebben 1persoons, 140x200 en 180x220 heb de tip ook doorgegeven aan een vriendin die net nieuwe matrassen heeft en vreest voor haar matras.. Het merk is Anne 'O Leary. Let op dat je wel de gene pakt waar waterdichte molton op staat want er liggen ook gewone moltons...
Een waterdichte molton! Voor het geval je vliezen breken in bed...dan trekt het tenminste niet in je matras
Wij hebben een toplaag over de boxspring liggen, dus bij ons paste die wel. Echt een super fijn ding. Kraakt niet, en blijft gewoon liggen. Alleen mijn man was er niet echt helemaal weg van: Waterdicht, dus hij had het erug warm. Beter hij warm, als ons bed verpest door het vruchtwater
Ik ben net bij de action geweest en ik zag echt alleen maar 180x200 groter waren er niet die van waterdichte molton??Normale moltons hadden ze wel in 180x220. Heb die maar gehaald en het paste precies gelukkig,maar had hem toch ietjes groter gewild voor het geval dat ie krimpt in de was .
Ik lig er nu op Echt 100x beter dan een plastic zeil. Het is even wennen want het is warm.. Maar als je over het waterdichte molton een normaal molton doet en dan je hoeslaken vind ik het net iets koeler. Ik heb 180x200. Bij Hema heb je ook 1 persoons, geen grotere maten. Maar dat zit toch rot, ik heb een matras van 160 breed. Dus was echt blij met deze tip!