Vraagje H&M retour

Discussie in 'De lounge' gestart door DeeLighT, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    #1 DeeLighT, 4 jun 2013
    Laatst bewerkt: 4 jun 2013
    Laatst had ik een retour voor H&M. Mijn vriendin ging toch even een boodschapje doen dus ik vroeg haar het pakketje af te geven. Nu heeft ze ipv het af te geven bij Kiala het pakketje in de brievenbus gedaan.

Kom het nu wel aan? Volgens mij heb ik het de 25e retour gedaan maar nog niks gehoord.

2. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stond er een retouradres op?
    Was dat een antwoordnummer en zo nee, heb je het gefrankeerd?

3. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    H&M kun je volgens mij gewoon in de brievenbus doen (als dat past, uiteraard), je krijgt bij je bestelling/factuur altijd een retoursticker, met antwoordnummer. Je betaald namelijk een vast tarief van 1 euro voor het terugsturen, je hoeft het dus sowieso niet te frankeren. :)

Kun je de klantenservice niet even bellen?
    Of anders in je account op de shop kijken?

Liefs,

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Heb inderdaad netjes de retoursticker gebruikt.

In mijn account staat ook nog niks, al paar keer gekeken, net ook nog.

H&M is traag, maar zó traag! Hopelijk komt het goed, gelukkig was het geen groot bedrag.

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Mijn retours van de H&M gaan altijd via de brievenbus.. Hoor er nooit wat van terug, dus komt gewoon aan hoor! Niks aan het handje..

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Woefje, duurt het bij jou ook altijd zo lang dan?

7. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Oh dat duurt wel een tijd hoor. Dus komt vast goed.

8. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Het kan een hele tijd duren inderdaad.
    Maar ik breng hem altijd naar een postnl locatie zodat ik een track&trace code krijg :)

9. louise88

louise88 Actief lid

19 mei 2013
    354
    13
    18
    Brabant
    Het kan inderdaad wel lang duren. Ik heb overigens ook rond de 25ste iets terug gestuurd en dat is een paar dagen geleden al ontvangen.. Ja kan het gewoon via de brievenbuspost doen, is geen enkel probleem. Voor de zekerheid stuur ik het echter altijd via Postnl pakketservice terug. Het is toch standaard 1 euro en dan heb je een code. Ik heb dus ooit gehad dat het niet aangekomen was en toen werd het toch retour geboekt omdat een bewijs van verzending had.

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ok, bedankt voor jullie antwoorden. Ik wacht het af. Voor de zekerheid het artikel wat ik er voor terug wilde hebben maar besteld, anders zal je zien dat het weer uitverkocht is. (want dat is het enige wat wel snel gaat bij H&M!)

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Nou, ik denk niet dat het nog goedkomt, want mijn bestelling van 03-06 is al binnen en van de retour nog niks vernomen! De betalingstermijn zal ook wel eens verstrijken....

Deel Deze Pagina