Baby zit volgens mij erg 'diep'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door me1989, 30 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ik weet niet zo goed wat ik met dit topic wil bereiken, maar ik wil het toch even kwijt. Ik ben bijna 31 weken zwanger en volgens mij zit mijn baby erg diep. Ik voel hem wel bewegen, maar ik zie niet meer de voorkant van mijn buik heen en weer gaan zoals eerst. Soms gaat hij wel helemaal rechts zitten en ben ik rechts 2x zo dik als links. Maar meestal voel ik hem alleen maar aan de zeikant bewegen en dan echt zo'n beetje tegen mijn rug aan. Ook voel ik soms 'plopjes' onder mijn buik, echt al bij het geboortekanaal zeg maar. Maar mijn buik beweegt niet meer zo veel als eerst, al voel ik hem wel bewegen op dat moment. Is dit normaal? Ik ben de laatste tijd ook weer vaker misselijk en heb last van maagzuur, maar als hij inderdaad diep zit is het niet zo raar dat mijn maag in de weg zit. De verloskundige moest ook steeds het hartslag apparaat verplaatsen om het hartje te kunnen blijven horen (klonk verder wel gewoon goed hoor)

2. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Ik denk dat je baby inderdaad wat dieper ligt zoals je omschrijft. Ik heb ook soms dat ik mn baby wat anders voel (meer naar binnen tegen de organen aan enzo). Zolang je nog voldoende bewegingen voelt zou ik me niet teveel zorgen maken. Je kunt wel aan je vk vragen om met een echo uit te leggen hoe de baby ligt. Ik vraag dat ook vaker en dan vertelt ze waar t rugje zit enz. Misschien stelt dat je wat gerust..

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    kan hoor, de mijne ligt al vanaf het begin laag en ze is nu zelfs al ingedaald.

Deel Deze Pagina