Wie heeft zaterdag eigen huis en tuin gekeken? Daar gingen ze meer sfeer brengen in de woonkamer van een stel. Dit deden ze o.a. door gordijnen aan de zijkanten van de vouwgordijnen te hangen. Ik vond dit erg mooi, maar ze hadden een heel ander soort huis dan wij. We hebben nu lamellen, en vroeg me af of er hier mensen zijn die gordijnen i.c.m. vouwgordijnen hebben. Wat vind je hier van? Hebben jullie foto's ter inspiratie voor me?
Ja wij hebben vouw gordijnen en daar bij over gordijnen. Mijn lieve zus voor ons gemaakt Wat wil je erover weten?
Ik heb vouwgordijnen in combinatie met inbetweens (gordijnen die tussen vitrage en overgordijnen in zitten, licht doorschijnend dus). Ik vind het heel warm en huiselijk staan, heb nu even geen foto beschikbaar.
Ik heb jaloezien tegen het raam en de gordijnen ervoor. Als je vanaf de binnenkant kijkt zitten de gordijnen dus vooraan! Ook heel mooi en superhandig want je kunt je gordijnen altijd in de plooi laten hangen als je een beetje privacy wil en hoef je alleen ff jaloezien dicht te draaien maar onze ramen lopen dan wel tot de grond
Hier ook vouwgordijn en nog overgordijnen. Heb ze eigenlijk altijd gewoon open. S winters gaan de overgordijnen rond 20.00 dicht.
Hier combi van rolgordijnen met gewone gordijnen. De gordijnen hangen er alleen voor de sier. Zij allebei maar een meter breed. Maar het staat gezelliger dan alleen rolgordijnen.
Ik heb ook vouwgordijnen (van inbetween-stof; gebroken wit met een streepje) en dan overgordijnen (beige met een ribbeltje) erbij. Vouwgordijnen altijd open en overgordijnen eigenlijk ook.. meer voor de sfeer binnen, anders is het zo kaal. Ik vind t zelf ook wel een mooie combinatie ja .
Wij hebben vouwgordijnen met gewone gordijnen maar is dat zo bijzonder dan ? Of je bedoeld iets heel anders dan ik in mn hoofd heb
Of het bijzonder is weet ik niet. Het is heel iets anders dan wat wij nu hebben, en wil op die manier er achter komen of ik het iets voor bij ons vind, of niet
het scheelt dat wij niet echt grote ramen hebben, maar volgens mij wel weer een afwijkende maat.. dan moet ik ze denk ik op maat laten maken, het is niet mooi als je open randen krijgt. Het stomst ervan is nog.. ik ben interieurstylist. Bij een ander krijg ik altijd binnen 5 minuten allerlei leuke spontane ideeën, maar bij mezelf ben ik echt inspiratieloos en vind ik niks leuk.. zucht. Soms kun je ook te kritisch zijn volgens mij.
hier op mn dochter haar kamer, vouwgordijn en gewone gordijnen voor verduistering even kijken of ik een foto kan vinden