Wij zijn opzoek naar een leuke jongensnaam die past bij Tygo. Maar welke naam past er nu echt leuk bij? En welke naam is ook nog leuk als je straks 40 jaar bent? Steeds kom ik uit op Mitch. Maar past Mitch ook bij Tygo?
Mitch is niet mijn smaak maar als jij t mooi bij elkaar vindt gewoon doen! Andere opties: Max Noah Gijs
Dankjulliewel alvast. We hebben gelukkig nog een poosje om erover na te denken. Hoop dat ik gauw het 'dat is het' gevoel heb, dat ik bij Tygo had 😉
Oh... en wat vinden jullie van Dex??? Leuker dan Mitch? Of Max? Maar die komt dan wel weer erg veel voor. ..Tygo en Dex..
Ik vind Mitch volks, maar het past wel bij Tygo. Dex vind ik dezelfde stijl. Max vind ik dan veel leuker, hoewel ik het eigenlijk een hondennaam vind.
Ik vind het samen wel kunnen, al vind ik Mitch een rotnaam om uit te spreken en denk dat het dan snel ''Mits'' wordt. misschien is Mex een optie? Tygo & Mex Tygo & Mick Tygo & Mats Tygo & Duuk/Duke Tygo & Dax Tygo & Mika Tygo & Mike Tygo & Mees
Mitch vind ik niet stom en ook niet heel leuk. Ik vind het niet bij Tygo "passen" omdat het een ander soort naam is. Alleen hoeven namen van mij ook niet bij elkaar te passen. Dat doen die van mijn kinderen ook niet. Als het niet heel raar is (zeg maar een hockey naam en een tokkie naam naast elkaar) dan vind ik dat juist leuk. Als je Mitch een leuke naam vindt zou ik daar gewoon voor gaan. Straks past het gewoon bij Tygo omdat het broers zijn.