Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Dan gaan we hier maar verder...

2. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ja hoor ik ben er ook weer bij voor de volgende ronde!!

even checken dat mijn abbonnement op het juiste topic blijft staan

3. woops

woops Niet meer actief

Was al aan het zoeken. ;)

Bedankt voor de link sheann. :)

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Jullie zijn er snel bij :) Ik heb geprobeerd iedereen een PB te sturen maar ik ben vast wel iemand vergeten.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Sheann, ik denk dat als je iemand vergeten bent, dat diegene het topic dan wel weer vindt hoor.

Maar hoe gaat het nu met je angsten? Zijn ze helemaal weg, of heb je er af en toe nog last van?

Aan de ene kant wel fijn dat het oude topic verdwijnt, want daarin staat Veda's volledige naam, en die is dan niet meer terug te vinden. Niet dat Veda's eerste naam niet al genoeg zegt over wie ik ben :) Zoveel babies met die naam zijn er niet.

Sterre, hopelijk heeft Noah uiteindelijk nog lekker geslapen!

Fijne dag!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hey, wat grappig, ik was even aan het rondkijken, maar als je naar de pagina van 'zwangerschaps clubs' gaat, dus waar je dit topic aan kunt klikken, en als je dan met je muis op het oranje ballonnetje gaat staan met het slotje erin, dan kun je zien hoeveel berichten je gepost hebt in dit topic. Dat wist ik niet. Bij mij zijn het er 1915. Dus meer dan 1/5 van de berichten zijn van mij, erg eigenlijk :)

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Woops, ik zou even bellen met de verloskundige praktijk en aangeven dat je een vervelend gevoel hebt over de afsluiting en met name de laatste verlos. Mocht de bevalling zich 'gewoon' een dezer dagen aandienen dan bestaat ook de kans dat je die 'heks' :D aan je bed hebt staan. Dat kan zelfs invloed hebben op je weeën ed. En ik vind het ook wel vreemd dat ze niet eens even kijken of strippen een optie is (kan volgens mij alleen als je baarmoedermond al verstreken is?). Verder: lekker aan de tonic (Mirre kwam na de avond waarin ik 3 tonics heb gedronken ;)).

Gevoel na de bevalling, mn yogajuf zei gisteren nog dat heel erg veel vrouwen juist na de bevalling eerst even moeten uitpuffen en dan pas echt aandacht kunnen hebben voor de baby. Dus blijkbaar heel gewoon en normaal, maar niet iets waar vrouwen heel open over zijn ;). En ook niet zo gek toch dat je dat gevoel niet direct hebt als je tig uur weeën hebt moeten opvangen? Is nogal een omschakeling ...

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whahahaha ... Mosa = kletskous :D ;)

... of gewoon heel erg betrokken :)

9. woops

woops Niet meer actief

Ik wordt tante vandaag.
    M`n broer heeft laten weten dat m`n schoonzus een keizersnede gaat krijgen (waarschijnlijk vanmiddag)

Leuk he, en zo spannend.
    We waren samen uitgerekend. :D

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend woops! Ik vind het een mooie dag om geboren te worden :D ;) ... (geboortedag van mijn overleden oma ... echt een superlieverd)

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Of tijd te veel :D ;)

Woops, een spannende dag dus vandaag!!! Hopelijk gaat alles goed!

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oeps, er ging wat fout geloof ik... :D

Gevoel na de bevalling:
    Ik was helemaal van de wereld en had absoluut niet gelijkt het YES-gevoel..
    Daar kan je niks aan doen.
    Ik was alleen maar zooo blij dat het voorbij was allemaal en dat ik Svinthe hoorde huilen.
    Toen ze lekker bij me lag te kroelen voelde ik me heel gelukkig!

Woops, spannende dag voor jou vandaag.
    Tante worden is echt heel erg leuk!
    Ik ben benieuwd wat het is en hoe het heet!

Mosa, haha, tijd teveel!!!
    Ik gewoon verslaafd :D

Gisteren ben ik naar Hilversum geweest voor That's the Question.
    Was echt heel erg leuk om te zien hoe dat nou allemaal in zijn werk gaat.
    Helaas heb ik niet gewonnen.
    Maar wel ontzettend veel lol gehad!
    5 maart kom ik op tv :D

Svinthe ligt lekker te slapen
    Ik moet heel veel dingen doen in huis, dingen regelen dussssss, nu zit ik lekker achter de comp hahah!
    Zo maar even aan de slag!

14. woops

woops Niet meer actief

M`n schoonzus heeft deze datum al. :p
    Ga dan toch maar voor morgen ofzo, oke? ;)

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mirre had gisteren zo iets moois! Ze was een beetje aan het klieren: wilde nog een appel, toen weer niet, alles op de grond aan het gooien. Dus op een gegeven moment zei ik: als je doorgaat met op de grond gooien dan zet ik je op de gang (heel kalm en beheerst, was trots op mezelf :D). Mirre kijkt me heeeeeeel eigenwijs aan en gooit dr krijtjes op de grond *grinnik*. Dus ik pak haar uit de stoel en leg nog even uit waarom ze naar de gang moet en zet haar daar op de deurmat.

Ze blijft braaf zitten en na een halve minuut roept ze me. Dus ik zeg: stop je nu met gooien? 'Ja mama' ... Ik geef haar het stukje appel (daar begon het mee ;)) en zeg: en je eet ook even je appel op. Ze neemt een likje en smijt het op de grond (kijkt mij heel verbaasd aan :D). Dus ik zeg: wat had mama nou gezegd over gooien? Dus Mirre trekt een 'oooooh'bek en zegt: naar gang. Rent naar de gang en gaat op de mat zitten. Weer na halve minuut roepen, komt terug, zegt sorry mama en eet de appel op.

Toen ze zelf naar de gang rende, heb ik in de keuken heel erg mn best gedaan mn lachen in te houden :D (weinig succes)

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Salapio; mijn neefje en nichtje kennen die taak ook. Bij miepen of misdragen de gang op. Mijn neefje (4 jaar) komt soms met een gezicht op onweer vragen of hij de gang op mag want hij moet mopperen hahahaha. Komt dan na een paar minuten de kamer in en gaat soms nog terug als hij tot de conclusie komt dat hij nog niet klaar is hahaha. Het werkt dus wel als je het op de juiste manier toepast. Enne mama's mogen hier best een beetje om lachen maar wel achter de gesloten gangdeur!!

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ook ik ben weer van de party

18. woops

woops Niet meer actief

Het is een jongen en heet tot nu toe "Rambo"
    Ben ook heel erg benieuwd hoe hij echt gaat heten. :p

19. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mosa: Ik had alleen de eerste weken erg last ervan, na een paar weken trok het geleidelijk weg.

Jij hebt echt geen leven whahaha, ik heb maar 938 berichtjes getypt.

Hanna: 5 maart staat in mijn agenda ;)

Salapio: hahaha dat werkt dus erg goed. Dat ga ik later ook toepassen.

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Nou, dat is wel fraai.. gooien ze de boel gewoon maar gelijk dicht.. nou ja, gaan we hier verder :)

Sheann: Thanx voor het laten weten dat we hier verder gaan.
    Hoe heb jij het verder verwerkt? Ben je er nu vanaf? Ik kan dus ook wel iedere dag om iets anders janken :( Ben jij wel naar de HA geweest?

Mosa: Haha dat wist ik ook niet.. even proberen.. 752 zijn van mij, jij spant volgens mij wel de kroon :D

Afrola: Dat van het kindje onderzoeken vlak na de geboorte heb ik ook niet gedaan. Ik zag ook pas na enkele minuten dat het een jongen was en dat was ook nog omdat ze hem optilde om hem na te kijken anders had ik het bij wijze van nu nog niet geweten haha.

Woops: Oja het is alweer Donderdag! Spannend hoor.. ;)

Hanna: Haai! ;):D
    Suc6 vandaag met alle dingen die je moet doen. En 5 Maart op de tv, leuk. Moet je tegen die tijd nog wel even zeggen hoor, dan ga ik kijken!

Salapio: Whahaha... wat een griet is het toch :D Ik had dat bij mijn broertje ook, die is 12 jaar jonger en kon mijn lach soms echt niet inhouden.. hopelijk gaat dat bij Noah beter :D

Djaar: Whahaha dat neefje van jou :D Wel fijn dat hij op de gang gaat mopperen ;)

Sheann: " Mosa: Jij hebt echt geen leven whahaha, ik heb maar 938 berichtjes getypt. " :$ :D Wat zijn we weer lekker aardig voor elkaar :)

All: Hier écht een mega dramanacht achter de rug! Noah werd rond 3.30u wakker (nou dat is nog nooit gebeurd) Ik tut erin gedaan en weer naar bed.. na half uurtje weer wakker en huilen.. en huilen... en huilen.. flesje gemaakt en niet drinken... schone luier, die schone luier volgepoept.. weer schone luier.. nog steeds niet drinken.. weer naar bed en slapen.. 05.30 eindelijk zelf in bed :(
    Kan me niet voorstellen dat mensen elke nacht zo'n nacht hebben en na een week nog recht op lopen... *gaap*

*20 minuten verder.. Noah lastig.. even f5-en om te kijken of ik berichtjes gemist heb..nee, dan ga ik weer verder :) *

Nu ligt meneertje weer in de draagdoek want in bedje slapen.. écht niet! Zat gisteravond nog in het oei ik groei boek te kijken en ik herken wel veel uit het sprongetje die hij nu zou moeten maken dus ik accepteer het maar en hopen dat hij weer veel geleerd heeft na deze ellendige dagen. Al heb ik soms het idee dat hij 2 sprongetjes tegelijk maakt :)

Deel Deze Pagina