FF vraagje mijn dreumes van 2 spuugt nu twee uurtjes , maar er komt nu amper wat uit...maar het zit gaar erg dwars kokholzen heel erg en maar klein beetje water eruit...lijkt me best pijnlijk... Maar de vraag nu...kan ik haar beter beter wat laten drinken Zodat ze niet iedere x zo overgeeft zonder dat er wat uit komt...? Of maar geen water geven nog tot het wat rustiger wordt.... Wat is wijsheid...
Hoi, klinkt als een virusje. Mijn dochter heeft dit ook een paar keer per jaar. Duurt even 24 uur, en na een tijdje inderdaad alleen maar gal en wel moeten kokhalzen. Opeens is dat dan over en dan kan je langzaam kleine beetjes water gaan geven. Maar voor nu zou ik het even laten. Ze geven zelf ook wel aan wanneer ze weer wat kunnen drinken. Als je je zorgen maakt kan je een theelepeltje water geven elke paar minuten. Maar vaak komt het er vrijwel direct weer uit. De maag moet eerst ff tot rust komen. Sterkte
Inderdaad nu even een paar uurtjes niets geven tot het overgeven echt gestopt is en de maag tot rust komt. Daarna geven ze zelf wel weer aan of ze iets willen. Geef dan vooral geen zure dingen (fruit, sap) of vette dingen maar iets als wat gekookte witte rijst, beetje banaan en water of thee. Sterkte!
Beetje laat maár nog bedankt voor jullie tips! Ze wilde idd niet dus heb het ook moet opgedrongen...ze heeft wel echt 6 uur lang om de tien minuten gespuugd...toen halfuurtje en toen gelukkig over..maar was echt bang dat ze zou uitdrogen...