Hallo allemaal, Wij zijn pas geleden verhuisd. Een vriend van ons is timmerman en heeft voor ons mooie schotten gemaakt op zolder. Achter deze schotten kunnen we onze niet dagelijkse spullen bewaren. (Dozen met spullen van onze kindertijd, kerstspullen, tuinkussens enz) Alles zit netjes in dozen, tuinkussens in hoes. Wat is er nu handig als vloerbekleding of kan het gewoon op het kale beton?
Ik zou zeil of laminaat (kan teeeehands bv) doen. Miakkelijk schoon maken en dozen glijden er makkelijker over dan over beton. Wij hebben een deel op beton en een deel (gerecycled) laminaat. Dat laatste is echt wel een stuk praktischer.
Ik zou zeil doen. Lekker makkelijk met schuiven en schoonmaken. Plus het kan bij lekkage niet kromtrekken, mocht dat ooit gebeuren.
Wij hebben goedkoop laminaat van de bouwmarkt. Ik vond toen de prijs voor zeil erg tegenvallen! Dus zou dat sowieso gaan vergelijken.
Wij hebben bij leen bakker het goedkoopste zeil gekocht, ik geloof iets van 25 euro voor twee stukken van 5 meter lang en 1 meter breed..