Hai! Vanmorgen heb ik bevroren zalmmoten gekocht, in zo'n doosje van de AH. Om 09.30 heb ik ze op het aanrecht gelegd en om 17.00 gebakken. Ze hebben in de tussentijd niet in de koelkast gelegen, want ontdooien duurt altijd lang. MAar toen ik ze in de pan legde voelde ze al niet meer koud aan. Ik heb ze goed doorgebakken en ze smaakten goed, maar ineens begon ik te twijfelen...en ben ik bang om ee voedselvergiftiging op te lopen Iemand een idee of heeft dit ook wel eens gehad/gedaan (en hoe liep het af...)
dacht dat als je zwanger was geen zalm mocht??? heb geen idee ben er panisch in dus aan mij heb je weinig hahah
Als je zwanger bent mag je wel zalm, als het maar niet uit zo'n vacuüm verpakking komt. Ts, ik denk dat als ze goed smaakten, er niets aan de hand is hoor... Veel langer hebben ze denk ik niet buiten de koelkast moeten liggen.
Hihi! Ah joh, niet te veel bij nadenken! Als het niet goed was geweest had je het wel geroken! en als het lekker was.....
Zou voortaan wel beter opletten, zeker omdat je zwanger bent. Als het goed verhit is geweest is er waarschijnlijk niets aan de hand...en anders merk je het snel genoeg.
Mijn bevroren vlees ligt altijd de hele dag buiten de koelkast, nog nooit problemen mee gehad, alleen als ik zwanger zou zijn zou ik er wel wat beter op letten..
Ik denk dat je het echt wel geproefd had als het niet goed was Volgens mij hoef je er echt niet over na te denken hoor