Ok ik ben helemaal nieuw in deze wereld als ik babykleding wil verkopen kan ik het dan het beste via vinted doen of marktplaats. Wil het in één pakket aanbieden gaat om 70 stuks te veel werk om dat per stuk te doen
Babykleding zou ik denk ik als pakket op mp zetten. Los op Vinted krijg je er waarschijnlijk meer voor maar dan ben je er wel echt even druk mee.
Weet iemand hoe je contact op kunt nemen met Vinted? Ik had een jurk verkocht, maar omdat de jurk niet goed zat heeft ze deze in overleg met mij terug gestuurd. Nu is het geld al gestort in mijn portomonnee en heb ik geen idee hoe ik dit terug kan betalen via Vinted. De jurk heb ik inmiddels ook al terug ontvangen. Ik kan nergens vinden waar ik een vraag kan stellen aan Vinted (behalve over mijn laatste 3 verkopen, maar daar staat deze niet tussen)....
Je bedoelt dat je dat geld naar je eigen bankrekening wilt laten uitbetalen? Dat kan toch gewoon op jouw profiel? Bij jouw profiel staat jouw portemonnee. Daar klik je dan op, daar staat bij mij een groene balk onder het beschikbaar saldo. Daar staat in 'uitbetalen op een bankrekening'
Je kan het niet terugbetalen via vinted. Jij hebt het geld ontvangen en zal het naar haar moeten overmaken (prive).
Ligt er denk ik aan of je het via Vinted geregeld heb? Als je het retourlabel via Vinted hebt gemaakt, dan kan het denk ik wel? Als je het zelf gewoon retour hebt laten sturen, dan moet je het zelf handmatig doen.
Ik heb onlangs super veel pakketjes verstuurd met DHL waarbij ik de optie kreeg om een QR-code laten scannen bij een afleverpunt. Dat was heel erg handig, scheelt printen. Vooral omdat we geen printer hebben haha. Maar bij de laatste 3 verkochte items met DHL verzending, krijg ik deze optie niet meer en kan ik alleen een verzendlabel printen. Meerdere die dit hebben?
Ja 1 keer gehad. Ideaal. Maar daarna niet meer. Ik vraag er wel naar als mensen die optie hebben om aan te vinken om dat te doen. Maar helaas maar 1 keer dus gehad. Zo makkelijk.
Ja, ik kon vorige week ook opeens niet meer met qr code. Ik twijfelde al of het misschien postnl was dan, maar blijkbaar kan het dus niet (meer) met DHL.
Als je een product hebt gekocht en er zit een gat in maar verzendkosten zijn bijna even veel als dat het product kostte hoe te handelen?
hmm ik zou het laten denk ik, maar wel een slechte recensie achter laten. Al heb ik een keer bij een niet compleet product mijn geld terug gekregen en mocht het product houden. Dat vind ik ook een nette oplossing en zou ik zelf ook aanbieden.
Wie heeft het volgende een keer gehad; Ik heb een bericht gekregen dat mijn pakketje bij een ophaalpunt ligt. Deze is wat verder weg en ben er vandaag naar toe gereden. Helaas lag het pakketje er niet? Hij zei dat dat vaker voorkomt.. denken jullie dat hij alsnog binnen komt en de mail gewoon te vroeg verstuurd is?
Vraagje! Iemand wil van mij een bundel (15 shirtjes en 2 broekjes) kopen. Is totaal ruim 40 euro. Ze is zelf nieuw op Vinted, geen reviews en zelf niets te koop staan. Ik zei dat ik alleen via DPD verzend omdat dan het hele bedrag van het pakket verzekerd is, hiermee ging ze akkoord. Ze heeft ook niet om korting gevraagd. Mijn vraag is nu, is dit wel te vertrouwen? Kan ik opgelicht worden? Ik verkoop heel veel op Vinted maar nog nooit zo’n grote bundel. Ik maak sowieso foto’s van het pakket als bewijs. Maar ergens vind ik t toch een beetje spannend ofzo Wat denken jullie?
Ik heb het begin dit jaar gehad. Zou begin januari een pakketje krijgen, ook een mail gehad dat het er lag. Pakketje was nergens te bekennen. Ik had m'n geld al terug gehad van vinted, omdat ze konden zien dat het pakketje zoek was geraakt. Kreeg ik in april een mail dat ik binnen 2 dagen een pakketje op moest halen, anders zou het retour gedaan worden. Ik had geen idee wat het was, toch maar gaan kijken. Was het dat pakketje van januari.. hèel vaag gaat het soms..
Ik zou het gewoon doen hoor, het geld staat op een tussen rekening. Dus als het niet goed gaat krijg je je geld terug. Wel foto's maken van het pakketje, voor als er eventueel toch iets fout gaat heb je wel een bewijs