vind het nu echt raar worden

Discussie in 'Miskraam' gestart door angela, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela

    angela Actief lid

    8 sep 2005
    120
    0
    0
    ik heb 20 april een miskraam gehad en moest steeds bloedprikken nu heb ik de afgelopen week weer moeten prikken en vandaag de uitslag gekregen nou blijkt dat ik nog steeds veel hcg in me bloed heb en dat is niet goed dus moet volgende week weer prikken ik ben wel 20 mei ongie geweest dus je zou toch zeggen dat dan ook de laatste beetjes mee gekomen zijn maar nee hoor dat is dus niet zo, ik vraag me af of het wel goed is om hier zo lang mee te lopen, ik heb geprobeerd mijn gynecoloog nog te bellen om te vragen of er niet iets aan te doen is maar die krijg ik maar steeds niet te pakken lekker dan he, ik vraag me af of hier meiden zijn die hier ook ervaring mee hebben en of het bij jullie ook zolang heeft geduurd voordat al het hcg uit je bloed is verdwenen
    groetjes angela
     
  2. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi angela,

    Bij mij was het hcg bij alledrie de miskramen weer vrij snel uit mijn bloed. Is er een echo gemaakt na de miskraam, om te zien of alles goed weg was?

    Klinkt misschien onwaarschijnlijk, maar kan het niet zijn dat je in verwachting was van een tweeling waarvan je er een bent verloren maar waarvan de tweede misschien nog gewoon op zijn plekje zit?
    Een dergelijk verhaal heb ik de afgelopen tijd al een paar keer gehoord.

    Of - meer voor de hand liggend wellicht - kan het niet zijn dat je weer zwanger bent?

    Groetjes, Wendy
     
  3. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Goh wat onzeker allemaal angela.

    Mijn zus heeft een paar jaar geleden een curettage gehad en had tot 9 weken erna nog steeds HCG hormoon in zich.
    Waarschijnlijk toch weefsel blijven zitten.

    Ik hoop eerlijk gezegd dat je gewoon weer zwanger bent.

    Veel sterkte ermee, liefs Hope
     
  4. angela

    angela Actief lid

    8 sep 2005
    120
    0
    0
    Daar had ik ook al aan zitten denken een nieuwe zwangerschap maar op de echo is niets te zien en de gynecoloog zegt dat het te weinig zwangerschaps hormoon is voor een intakte zwangerschap dus dat valt ook af pfff ik ben net weer bloed wezen prikken en moet tot 20 juni wachten voor de uitslag is toch niet te filmen he terwijl ze het binnen een dag kunnen hebben, ik heb me voorgenomen morgen vroeg te gaan bellen net zolang tot ik weet waar ik aan toen ben want ik vind dit niet meer leuk, ik vind het zo erg dat ik aan het lijntje gehouden word terwijl ze mischien allang actie hadden kunnen ondernemen, zo kunnen we niet verder, ik wil het een plaatsje gaan geven en niet steeds herinnert worden, ja het is gewoon moeilijk uit te leggen wat ik bedoel maar denk wel dat jullie het begrijpen
    liefs angela
     
  5. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Gggggggg.... wat frustrerend voor je!
    Ik hoop dat je snel wat wijzer wordt.

    Groetjes, Wendy
     
  6. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ja Angela, weet wel wat je bedoeld.
    Echt sh*t dat ze je aan het lijntje houden.
    Laat ze maar gewoon weten dat het je erg onzeker maakt en het je emotioneel erg raakt, uiteraard.
    Ik hoop echt dat je snel meer duidelijkheid krijgt.
     

Deel Deze Pagina