hoi allemaal, Ik ben sinds 2 maanden gestopt met de pil en deze maand heb ik een paar aparte verschijnselen gekregen. Ik zou de 28e mijn eisprong hebben en ik heb toen de hele nacht hele erge buikpijn gehad. Dus we hebben rond die tijd natuurlijk geklust.. Nu heb ik hele gevoelige tepels vooral als ik onder de douche sta en die straal er tegen aan komt. ook zitten er een paar bobbeltjes op mijn tepeloven en ze jeuken ook. ( mijn rug en buik trouwens ook.) Ik lust eigenlijk helemaal geen chocola maar afgelopen 2 weken heb ik egt ineens heel veel zin in chocola. (komt wel mooi uit met de feestdagen, blijven die letters in ieder geval dit jaar niet liggen.) Ook werd ik gister ineens s nachts heel misselijk. Ik heb heel veel moeite met opstaan en ben telkens erg moe. En misschien komt het omdat ik meer drink ofzo maar ik moet egt heel erg vaak plassen. En mijn vriend zij 2 dagen geleden ineens dat ik wel heel veel puisten begon te krijgen. Als laatste heb ik ook nog eens rugpijn en steekjes in mijn rechterzij. Nu ben ik vandaag op dag 27 van mijn cyclus en ik wou zo graag testen dus ik getest en negatief... Nu vraag ik me af of iemand dit bekend voorkomt en of er mensen zijn die deze verschijnselen hebben gehad en dat het toch niks bleek te zijn? Groetjes bibilv 37-..-..-
Zwangerschapskwaaltjes lijken heel veel op menstruatiekwaaltjes. Je ben net 2 maandjes gestopt met de pil dus dïe verschijnselen kunnen ook komen omdat je hormonen een beetje in de war zijn. Ik zou als ik jou was over een paar dagen nog een keer testen, misschien is je cyclus een beetje verschoven en dan hopen op een dikke vette positieve test. Succes meid
ja ik ga denk ik gewoon afwachten en als het nog 2 weken duurt ofzo nog een keer testen.. Het is wel moeilijk ben namelijk altijd erg ongeduldig haha Owja heeft iemand trouwens ook ervaring met de testen van kruitvat eigen merk? De cassette test waarbij je met een pipetje druppeltjes op de test moet doen? Want ik heb die gekocht maar heb geen idee of ze wel betrouwbaar zijn.
Bibilv, ik ben twee keer zwanger geweest en heb 34.765 keer getest Hoe meer ik voelde, hoe meer ik niet zwanger was. Als ik dat wel was voelde ik juist niets. Je hebt nega getest en bent dus niet zwanger, ik denk ook ontpillen. En die testen die je noemt zijn heel betrouwbaar, heb ik beide keren mee getest.
ow okee want ik ben nog niet over tijd hea dus daarom had ik deze vraag dus ook... En vorige maand duurde mijn cyclus 37 dagen zit nu op dag 27..?
ja misschien wel vaag allemaal hoor haha al die symptomen.. Zou iemand een lijstje kunne maken met symptomen die ze hadden van ontpillen en symptomen die ze hadden van zwanger zijn (als je dat (geweest) bent)..
Ik heb nooit onpillingsverschijnselen gehad dus dat kan ik je niet vertellen,omdat bij de 1ste gelijk raak was. Daarna nooit meer de pil geslikt. Toen we voor de 2e gingen voelde ik altijd ALLES!! Zere borsten pijn in mijn buik en rommelende buik missenlijk noem het maar op. En testen altijd negatief. Tot ik in die maand dat ik dus zwanger was juist helemaal niks voelde kwa gekke dingen. Alleen wat ik nu dus wel achteraf kan zeggen is,dat ik de soep van mijn schoonmoeder erg sterk en raar vond ruiken( paar dagen voor NOD) terwijl ze die altijd maak en het zelfde proefde. Zo zie je maar dat je lichaam je altijd voor de gek houd. Toen ik 6 weken zwanger was werd ik alleen maar missenlijk,geen zere boezems enzo... Je test is natuurlijk erg vroeg,maar hoop zeker dat je vette positief test over paar dagen
Ik ben ook sinds 2 maanden gestopt en zie een hoop symptomen die jij ook hebt. Is ontpillen. Ik dacht ook meteen dat ik zwanger was. Maar dat is je lichaam en je hoofd die je voor de gek houden Zolang er inderdaad geen positieve test is, denk ik dat het ontpillen is. Ik hoop natuurlijk voor je dat het niet zo is en je wel zwanger bent, maar zou er niet te veel op focussen. Want je voelt dan ieder klein dingetje aan. Als je probeerd er minder mee bezig te zijn lijkt niet alles op een zwangerschapskwaal. En ja dat is heel makkelijk gezegd. hahaha ik ben er zelf ook veel te veel mee bezig, en maak mezelf ooit helemaal gek.