Jee... ik denk dus echt wel 10 keer na voordat ik Vigo achter de PC laat spelen. Was er sowieso al geen voorstander van om op vroege leeftijd de PC te introduceren maar dit is gewoon echt erg.... http://www.youtube.com/watch?v=kBVmfIUR1DA
uhh lijkt mij eerder gespeeld hoor hahaha... als mijn kind zo is uhh flikker ik wel het hele ding uit het raam en zeg ik... JETS GET LOSSSSSSSSSSSSS
Whahahaha, wat stom! Ik zie het inderdaad nu ook pas staan Josien! Maar goed... neemt niet weg dat spelletjes op de PC inderdaad erg verslavend kunnen zijn en ik Vigo er nog steeds niet op vroege leeftijd aan bloot wil stellen. Want ondanks dat deze video nep is, zullen er ongetwijfeld wel kinderen zijn die zo reageren (agressied e.d.) omdat ze verslaafd raken.
About This Video EDIT: The video is FAKED. Also, this is NOT me ... moet ook wel, want na 1 spelletje is het hele toetsenbord naar ..
Rustig maar... het is gespeeld. Het jongetje in kwestie heeft ook een soort van maffia filmpje op You Tube staan.
omg tis best wel ernstig als je serieus gelooft als dat dit echt is. Zoals dat jongetje op het toetsenbord ramt speel je niet eens unreal tournament of wat voor spelletje dan ook. En je zou er ook niet veel andere dingen meer mee kunnen doen als je er zo mee omgaat.
gelukkig maar dat het niet echt is want ik kan (nog steeds)me helemaal suf lachen om die jongen! Voelde me al schuldig omdat ik ook dacht dat het echt was