Verschillende bugaboo's

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door polleke2210, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polleke2210

polleke2210 Actief lid

3 jul 2008
    149
    0
    0
    Leeuwarden
    We willen graag via Marktplaatst een bugaboo voor ons kindje kopen. Nou ben ik al een beetje aan het speuren geweest, maar kom echt om in alle verschillende versies die er zijn, wie kan helpen?
    Wat zijn nou de verschillen tussen de cameleon, frog.. en wat er ook nog meer is? Zijn er ook verschillen in grootte, hoogte, stof, en wat al nog meer? Ik kom er niet uit!

Ik heb al wat hier op het forum gezocht, maar kon niets concreets vinden!

2. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    volgens mij is de frog een ouder model...

misschien info op www.bugaboo.nl?

3. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Je hebt de eerste versie, dat is de classic.
    Dan de Frog
    Dan de Cameleon.

Bij de bugaboo heb je verschillende kleuren (zie hun site). En dit kun je allemaal mixen met elkaar. Dus bijv. een wagen in zwart en kap in rood en boodschappemand in groen (dits een vb :) )

De Cameleon heeft als ik me niet vergis schuimbanden en de duwstang is verstelbaar.

Verder heb ik een frog, voor ik deze heb gekocht veel rondgekeken op vergelijksingssites voor reviews.

Veel succes!

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    49.378
    34.666
    113
    En je hebt nu ook nog de bee, maar die is erg nieuwe, dus weet niet of die al op marktplaats staat.

5. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    De Bee is geloof ik ook meer een soort buggy. Wij hebben zelf de cameleon met schuimbanden. Heerlijk, ze kunnen niet lek gaan. Aangezien ik nogal eens door gras ed loop :) . Nu is er sinds begin dit jaar ook canvas te krijgen, bij mij is de kap nog van fleece. Allemaal van die kleine nieuwtjes. Ik zou daar niet te veel naar kijken, die dingen blijven veranderen ...

6. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Als aanvulling op de voorgaande reacties:

Van de Cameleon heb je de versie van 2007 en eerder. En je hebt de versie van 2008. Deze nieuwe versie heeft schuimbanden, degene er voor heeft geloof ik nog luchtbanden, maar dat weet ik niet zeker. Verder zijn diverse knoppen veranderd/verbeterd.

De bee is inderdaad alleen een buggy.

En verder heb je voorheen nog een gecko gehad. Deze wordt niet meer nieuw gemaakt, maar de accessoires en onderdelen blijven tot januari 2010 leverbaar.

7. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    ja de bugaboo die ik vorig jaar zomer heb gekocht heeft nog luchtbanden, dus die op marktplaats staan zullen ook allemaal luchtbanden hebben.
    oja ik heb de cameleon en het is echt een aanrader!

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.011
    1.837
    113
    Provincie Groningen
    Hier ook een Bugaboo, inderdaad erg handig dat hij schuimbanden heeft, hierdoor hoef je ze niet oppompen en geen lekke banden. De Cameleon van 2007 heeft nog luchtbanden

De Frog, Gecko en Classic zijn inderdaad de oudere modellen

9. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Mijn zus heeft de Frog en daarbij is de duwstang niet in hoogte te verstellen, misschien niet zo handig als je heel lang bent.

Zelf geen bugaboo fan, maar goed, smaken verschillen ;)

10. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ik heb de cameleon, erg handige wagen. inderdaad de duwstang verstelbaar (kan handig zijn, voor ons iig overbodig), de aanvullende bekleding kan je makkelijk wisselen (handig als je net als ik nogal veranderlijk bent, maar ook met wassen) en keuze in fleece, denim of canvas. kort gezegd zitten er op de cameleon wat extra opties, maar de frog lijkt er aardig op (heeft een vriendin). een andere vriendin heeft de gecko en dat is toch net een iets ander wagentje. ik zou gaan voor de cameleon gaan en anders de frog..

Deel Deze Pagina