Hoi allemaal, Er is een tweede kindje op komst bij ons, geslacht nog onbekend. Wat vinden jullie een leuke jongensnaam die hier bij past?
Ben & Bram Ben & Ruub Ben & Jos Ben & Than (nathan) Ben & Dani Ben & Juda Ben & Levi Ben & Sem Ben & Seth Ben & Giel
Bedankt voor jullie stemmen en het meedenken. Grappig dat jullie zo naar Ravi neigen. Is Abel te ouderwets, of soms niet stoer genoeg? Mick vind ik ook ontzettend leuk, maar rijmt naar mijn mening te veel op p*k en is het daarom niet geworden.
Ik ken een abel en dat word al snel uitgesproken als Abol. Dus zou ik niet snel kiezen. Ravi vind ik leuker!
Ik neig naar ravi, vind abel ook mooi, maar doordat dat begint met een klinker, en je het achterelkaar, krijg je benabel en dat vind ik niet mooi. Door de r van ravi krijg je dat minder.
Ik vind Abel het beste bij Ben passen. Ravi is zo'n modenaam en ik vind zowel Ben als Abel een stuk tijdlozer.
Van deze 2 namen kies ik voor Ravi. Maar ik vind zowel Ravi als Abel een heel ander soort naam dan Ben en daarom allebei niet zo goed passen. Net als Esje, dacht ik ook gelijk aan Jim of Raf Vince Tim Max Cas Dean Kaj Ik heb een Mick in mijn klas gehad. Voor zover ik weet is hij nooit gepest met rijmwoorden op zijn naam.
Ravi is een Indiaase naam, ik vind het absoluut niet bij Ben passen, wat een westerse naam is. Daarom zou ik voor Abel gaan, prima combi.