Wij hebben morgen een verjaardag van een jongen van 13 jaar. Maar we weten geen leuk kado. Hij viert het morgen voor de volwassenen en het weekend voor zijn vrienden. Onze zoon komt dus 2x en we willen hem beide keren iets laten geven. Maar wat? Hij is geen gamer! Wat zou jouw 13 jarige zoon leuk vinden om te krijgen?
Ik zou toch denken aan geld of een cadeaubon, al is dat wel minder leuk om te geven misschien. Mijn zoon wordt bijna 13 en heeft ook vrij weinig wensen. Hij vraagt aan ons nieuwe kleren (vind ik ook niet echt een leuk verjaardagscadeau, maar hij weet verder niks) en aan vrienden / familie geld.
Hier wordt mijn zoon 14 en hij wil van ons ook kleding hebben een specifiek achterlijk duur nike tech pak om precies te zijn. Niet dat hij anders geen kleding krijgt, maar hij kon zelf ook echt niets anders verzinnen. Verder vraagt hij inderdaad aan iedereen geld, hij wil graag zelf dingen kunnen kopen en betalen zonder mij lief aan te hoeven kijken. Hij vraagt van familie nieuwe bokshandschoenen en scheenbeschermers (hij kickoxt vrij fanatiek) dus die doen dat gezamelijk zodat ze echt goeie kunnen kopen. Dus ja.. het is heel lastig eigenlijk als je ook 2x iets wil geven. Als ik terug kijk naar mezelf wilde ik ook het liefste geld krijgen op die leeftijd. Misschien kan je zoon een leuk pakket maken met snoep en chips en blikjes drinken etc. voor de dag dat hij met vrienden viert, en bij de familie een kaart met geld?
Mijn zoon is eergisteren 13 geworden en heeft van de buren kado bonnen van de Mac Donald gehad. Hij was daar heel blij mee. Van ons wilde hij geld (net als van de rest van de visite) en van zijn zusje heeft hij van Balr. Een T-shirt korte broek en telefoon hoesje gehad. En dat geld gaat waarschijnlijk op aan kleding die ik te duur vind om dat 50/50 of iets in die richting te doen.
Wat een goed idee kadobonnen van de Maccie! dat zou die van mij ook wel heel erg kunnen waarderen idd, supergoeie tip!
Hier hebben we een ijswinkel (bovanie) waar je dus ook munten kunt kopen , die je dan weer kunt inruilen voor bollen ijs.
Mijn oudste is 12 en wordt blij van een zak snoep of een Donald duck pocket. Als het dus om wat kleinere cadeautjes gaat. Ik vind het idee van een mc bon ook erg leuk,a
Wanneer je zelf gaat zou ik geld doen of ijsbon van de plaatselijke ijstent is ook leuk. Mc wist ik niet eens dat je bonnen had maar dat zullen de meeste ook super vinden. Wanneer je zoon gaat zou ik een pakket met lekkers maken, zak snoep, zak popcorn /chips,wat te drinken, etc