Onze oudste zoon wordt bijna 4 en ik ben echt inspiratieloos! Kleine dingen als spelletjes en boeken kan ik sowieso vragen maar ik geef hem ook graag van ons iets groters. Fiets en buitenspeelgoed en alles voor school heeft hij al... Wat gaven jullie cadeau?
Lego, pluk van de Petteflet,kinderen van catan (spel) , toy story rugzak, broodtrommel van toy story Geen mega groot cadeaus, fiets past nog en voor hem maakt het niks uit of het groot of klein is.
Waarschijnlijk een hotwheel speeltafel voor op zijn tafel als we hem bij een betrouwbare winkel kunnen vinden Of een mega garage van hotwheels En misschien wat playmobil erbij Skelter van berg? Playmobil
De oudste een trampoline, de jongste een konijn (en de oudste meteen ook een voor haar verjaardag, zodat de konijnen met zn tweeen waren ).
Lego, clickformers en een knikkerbaan die hij zelf kan bouwen, dat zijn wel echt de cadeautjes die het meest een succes zijn en waar hij elke dag mee speelt
Onze zoon heeft voor zijn 4e verjaardag lego, treinspullen, hij heeft een Marklin-myworld treinset gekregen, dat is een modelspoorbaan maar dan voor kinderen, die er wel "echt"uitziet. Maar daar moet je kind maar net van houden. Verder knutselspullen, verf, schaartjes, prikblok, kleurboeken. Ook eenvoudige gezelschapsspelletjes zoals dino-ganzenbord- en mens erger je niet
Ah een Hotwheel kenner. Wat is het beste om als ''starter'' dan te geven? Baan-delen en daarbij een garage of looping of zo? (ik snap daar dus niks van he )
Wij hebben een garage van hotwheels alleen daar kan geen baan aan. We hebben ook losse gebouwtjes en daar kunnen wel losse banen aan. Hier is favoriet om iig de autos weg te schieten. Zal even wat plaatjes opzoeken