verjaardag's cadeau 7- jarig meisje?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Linddaa, 3 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linddaa

Linddaa Lid

2 mrt 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.

Ik ga dit weekend naar een verjaardagsfeestje van de dochter van een kennis. Ze viert haar zevende verjaardag.

Nu heb ik echt geen enkel idee wat meiden van die leeftijd leuk vinden..

Ga morgen even de stad in, wie heeft er voor mij een leuk idee of tip? (Mag rond de €20,-)

Alvast bedankt voor het meedenken.!

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Hier zijn creatieve spullen, zoals haken en punniken in.
    Verder lego friends en vooral veel boeken (dolfje weerwolfje of heksje lily)
    Skeelers?

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Iets van buitenspeelgoed?

Springstok, hoepel, stoepkrijt.

SPelletje, puzzel, knutselkoffer.

Houd ze van playmobile, lego friends, my little pony, barbie, dan zou je hier iets van kunnen kopen.

Of een kleinigheidje en een cadeaukaart er bij zodat ze zelf iets kan kopen waarvoor ze aan het sparen is.

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    mijn 7 jarige dochter wil heel graag een springstok haha, zie dat die ook al hierboven genoemd is.
    verder is ze blij met boeken, de wat apartere creadingen, goede stiften..die van mij is geen meisje meisje en heeft een hekel aan alles wat roze/make-up/strikjes betreft..dus het scheelt natuurlijk ook wel wat voor type meisje het is.

5. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Een opmaak pop doet t altijd wel goed of verkleed kleren
    Knip en plak frutsels
    Geef d'r een scrap book starter kit en een wegwerp camera zo dat ze foto's van d'r eigen verjaardag kan maken en inplakken
    Is erg leuk voor later

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Van lego is nu ook een Disney serie met de prinsessen, misschien is dat wät?

7. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik denk dat een hoela hoep het wel goed zou doen als cadeau.

8. Linddaa

Linddaa Lid

2 mrt 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt! Vind de wegwerp camera een leuk idee! Of anders zijn knutselspullen altijd goed zie ik wel ;) Weet dat ze lego friends heel leuk vind dus ben bang dat ze daar al veel van heeft/ krijgt. Lees niks over kleding... Zou dat niks zijn?

9. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Nee, kleding is zo niet leuk voor kinderen.
    Dat is meer voor de ouders.

Mij kon je er in ieder geval nooit blij mee maken.

10. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Als je kleding zou willen geven zou ik eerst ff met de ouders overleggen ik persoonlijk heb zo iets van dat ze vast genoeg kleding heeft
    En ik denk niet dat een meisje van 7 het leuk vind om een trui of rokje op haar verjaardag te krijgen ipv speelgoed hihi

En als t wel kan van ouders zou ik haar mee nemen om zelf te late kiezen als dat zou mogen dan weet je zeker dat ze de kleren die je voor haar koopt leuk vind en past

Dat deed ik ook altijd met mijn overbuur jochie dan gingen we eerst lekker eten bij de mcD en dan naar de speelgoed winkel waar i zelf iets mocht uit zoeken
    Dan wist ik zeker dat t niet op de grote hoop terecht zou komen en hij echt iets had wat i leuk vond

11. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Mijn 7-jarige dochter krijgt vooral graag boeken(bonnen). Maar ook met een mooie jurk kan je haar heel blij maken. Dat is wel niet zo eenvoudig, je moet de stijl en maat van het kind kennen (of zorgen dat ze kan ruilen), of met haar gaan shoppen voor de kleding, als ze dat leuk vindt. Voor mijn dochter zou het shopping-uitje zelfs nog wat toevoegen aan het geschenk.

Verder is hier populair: TipToi, Lego Friends, en Smart Games.

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.785
    4.177
    113
    Iets van topmodel
    kadobon van h&m of cool cat

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier een echt meisjemeisje...
    Dus roze, strikjes en glitters zijn dan aanraders.

Verder is ze gek op playmobil maar ook op elfjes, dieren en sprookjes.
    Ook leest ze graag een boek.
    Kleding zou ze niet dolenthousiast op reageren omdat het geen speelgoed is. Maar wel met een gerust hart heel de week aanrollen omdat het zo mooi is. Lijkt dus beetje ondankbaar maar in de praktijk is ze er dan wel heel blij mee.

Afgelopen jaar kreeg ze ook nieuwe balletspullen.
    Luxe rokje en schoentjes ipv de goedkopere die ze had.
    Veel tekenspullen en van die designer spulletjes.
    Topmodel maar je hebt daar ook goedkopere varianten van bij bijv de Hema en die zijn net zo leuk.

En met dit weer: stoepkrijt, waterspeelgoed, springtouw, lolobal (ja! Ik zag ze bij de Bart Smit liggen).
    Het mooie weer komt er aan tenslotte.

En je kunt natuurlijk de ouders eens vragen of ze nog wensen heeft en in welke richting je het beste kunt zoeken.

Mijn kleine balletmeisje is bijvoorbeeld compleet wild van Dino's.
    Je moet er maar aan denken :)
    En ook d'r wereldbol die ze kreeg toen ze 4 werd is nog steeds populair.
    Wie verzint dat nou? (Nouja behalve die andere 4-jarige die z'n moeder opdroeg dat mijn dochter enkel en alleen een wereldbol wilde... Ondanks gematigd enthousiasme bij ontvangst is hij vorig jaar zelfs bijna mee op vakantie geweest.)

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.785
    4.177
    113
    Min dochter zal dan wel een uitzondering zijn maar die vind kleding leuker dan speelgoed. En nog leuker, kadobonnen waar ze zelf kleding mee kan winkelen

15. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.681
    1.858
    113
    Cadeaubon voor kleding of speelgoed maak je mijn dochter ook erg blij mee. Of een shirt van lego friends kwamen we in Roermond tegen, maar ik vond het te duur. Maar ook een leuk rokje of setje zou je haar blij mee maken.

Qua speelgoed: lego friends (maar daar heeft dochter al veel van dus latig als je niet weet wat ze al heeft), knutselspullen (altijd goed), puzzel van 500 stukjes, smart games spellejes.

Deel Deze Pagina