Ik wil (een deel) van de trapkastdeur verven met magneetverf, waardoor er twee strakke, grijze vlakken opkomen. En aks dat me niet bevalt las ik dat je er ook gewoon met witte verf overheen kan zonder dat het effect verdwijnt. Wie heeft er ervaring met magneetverf en waar heb je dat gekocht? Als het me bevalt wil ik ook een strook in de kamer van mn dochter doen. Maar toch eens kijken of hier iemand ervsring ermee heeft.
Ik heb het gekocht bij de bouwmarkt, omdat ik er leuke plannen mee had. Helaas nog niks van die plannen terecht gekomen, en een jaar later staat het nog op zolder kan je dus geen ervaringen vertellen!
Ik heb een muur met magneetverf, volgens mij heeft mijn man het gewoon in de bouwmarkt gekocht. Hartstikke leuk! Er hangen foto's en kleurplaten van de kinderen op.
Wij hebben een strook magneetverf in de wc. Karwei merk. 6 lagen verf en nog heb ik megasterke magneetjes nodig. Onder de gewone magneetjes blijven alleen dunne papiertjes hangen. Als ik het wit zou willen, moeten daar ook een aantal lagen overheen voordat het er niet meer doorheen komt. Dan plakt helemaal niks meer denk.
In mijn vorig huis hadden we een muur met magneetverf gedaan en daarover krijtbordverf. Was geweldig! We hebben het gewoon in de bouwmarkt gekocht.
Hema is iig slecht. Had veel lagen nodig en daarna overschilderbaar maar zowel de rode verf als de magneetveld lieten los toen ik er na een week magneten op plakte. Zwaardere magneten vielen er sowieso direct weer af...
Wij hebben het bij gamma gekocht. Daar hadden ze maar 1 soort, ik geloof dat het gamma eigen merk was. Ik heb 3 lagen gedaan, en het werkt perfect! Ik heb gewone ronde magneten van blokker. Er blijven zelfs foto's en kaartjes aanhangen! Op dit moment hangen er 2 geboortekaartjes op, en dat blijft goed hangen met 2 magneten.
Wij hebben het vd bouwmarkt, werkt niet heel goed met gewone magneten en er zitten 4 lagen op. Iemand een idee waar ik sterke magneten kan kopen?
Hier een deur met magneetverf en daarover heen schoolbordverf. Er blijft niets op hangen, zware magneten vallen er af. Geen succes.