Kent iemand nog een leuke webshop met dames kleding, vergelijkbaar met bonprix (ook qua prijs), maar waarbij de bestellingen wel netjes bezorgd worden binnen de gestelde tijd zoals op de website staat (liefst bezorging binnen 1-2 dagen). Helaas laat BonPrix het behoorlijk afweten en reageren ze nergens op. Dus nu op zoek naar wat anders
Ja wehkamp is echt top wat dat betreft. Altijd de dag erna alles in huis. Maar ik denk gemiddeld genomen wel wat duurder tenzij je C&A neemt oid..
Jammer van Bon Prix, ik heb nooit problemen met ze. Ik bestel ook weleens bij MS Mode; 1 dag later in huis.
Ik bestel er ook veel. En inderdaad vaak later in huis dan aangegeven of het is ineens niet meer beschikbaar. Volgens mij hebben ze ineens problemen met hun voorraad of leverancier? Zie je leuke dingen. Klik je op bestellen, niet op voorraad
Ik heb dus iets besteld wat oo beschikbaar stond, 2 dagen daarna nog steeds, 2 dagen daarna nog steeds... en pas een week later op niet leverbaar stond. Nu staat ie in de nalevering (moest ik zelf achterkomen) en weten ze niet wanneer hij nog komt. De andere artikelen had ik ook pas na 4 dagen binnen ipv binnen de gestelde 48 uur in de advertentie. Nee geen bonprix meer helaas.
Nog nooit problemen gehad met Bonprix maar inderdaad niet netjes van ze. Ga ook eens kijken bij kiabi
Ja erg vervelend en heel herkenbaar dus. Is echt iets van het laatste jaar bij Bonprix. Voorheen ook nooit problemen. Ook vind ik de verzendkosten belachelijk. Veel webshops hebben vanaf 20/25 euro geen verzendkosten en bij Bonprix gewoon altijd. Of ze moeten een actie hebben met code
Otto, Heine-shop. Wehkamp is altijd mijn favoriet, omdat die ook tussen 18-21u bezorgen, en bij retour ook op die tijd bij je thuis weer kunnen afhalen, ideaal