Wat heb jij of zou jij doen bij een verduisterend rolgordijn.... Sier vitrages erboven, of toch overgordijnen?
Wij hebben rolgordijntjes en overgordijnen voor 'sier' of wanneer we het niet zo heel donker willen hebben.
Wij hebben een verduisterend rolgordijn en siergordijnen.. Die hebben we ook vaak dicht voor de kiertjes..
Wij hebben nu op valerie haar kamer zwarte rolgordijnen, maar toch komt er s'ochtends wat ligt doorheen. In ons nieuwe huis komen er op haar slaapkamer verduisterende rolgordijnen en verduisterende gordijnen. Mevrouw is namelijk erg gevoelig voor licht, als het licht wordt, wordt ze wakker.
verd. rolgordijn met siergordijnen...overdag doe ik dan alleen de gordijnen dicht en 's avonds beide. Vind het ook gewoon gezellig staan hoor dat rolgordijn een beetje halverwege en dan de gewone gordijnen erlangs! x
Ja ik vind het ook leuker staan! Overigens doen we bij de gewone gordijnen embrasses, dat staat zo sierlijk.
Helemaal niks. Persoonlijk heb ik het liefst zo min mogelijk voor mijn raam. Overdag lekker het rolgordijn omhoog en dan naar buiten kijken!
Het verduisterend rolgordijn maakt de kamer gelijk zo extreem donker, vandaar dat ik dacht (zoals corina 83 aangeeft0 dat het wel eens handig is om die rolgordijnen half omhoog te doen en de gordijnen dicht... Ik ga voor de overgordijnen in de kleuren van de accesoires van de kamer. Dank allemaal voor jullie inbreng
Hier verduisterend plissegordijnen, met gewone gordijnen. We vonden een mooie stof, dus die gekozen. Maar wel voor de sier, geen zware kwaliteit..
Wij hebben over de verduisterende rolgordijnen wel hele lichte overgordijnen. Maar die doe ik niet dicht, die hangen er voor de sier.
wij wonen nu 2 jaar in ons huisje en hebben toen we het aan het inrichten waren ervoor gekozen om boven allemaal creme verduisterende rolgordijnen te doen met vitrages ervoor, dat is neutraal en zodat we de kinderkamer er gemakkelijk op hebben kunnen aanpassen want alles kan erbij! en het is nu ook wel lekker dat er verduisterende rolgordijnen hangen want to een uur of 2 s'middags hebben wij de zon op de babykamer! miss ook iets om over na te denken!? suc6 in ieder geval! liefs sabsje
Is jullie kamer echt donker als jullie het verduisterende rolgordijn dichtdoen ? Mijn dochtertje heeft nu een wit rolgordijn met witte gordijnen. Nou is ze heel vroeg wakker in de ochten en mega licht door de opkomende zon die in haar kamer schijnt. Nu vraag ik me af is de kamer echt donker met een verduisterend rolgordijn ?
Ik heb begrepen dat als je witte verduisterende rolgordijnen neemt, het dan niet helemaal donker is. Dus vandaar dat wij er wel gewone verduisterende gordijnen bij nemen.
Wij hebben witte verduisterende rolgordijnen op onze slaapkamer, maar ooit iets te smal afgeknipt. Daardoor komt er licht langs de randen, al heb je dat altijd wel wat. Buiten dat is het redelijk donker!
wij hebben verduisterende gordijnen in creme champagne kleur. lekker tijdloos... en staat romantisch.
Ok dan ga ik toch maar eens denken om ze aan te schaffen. In onze slaapkamer hebben we verduisterende gordijnen maar helemaal donker word het overdag niet.