Welk rolgordijn gebruiken jullie in de babykamer? Zie ze van 19 eur (Ikea) tot 120 euro (bouwmarkt). Het is op het zuiden dus het moet echt goed verduisterend zijn. Onze Leen Bakker verduisterende gordijnen zijn namelijk totaal niet verduisterend 😂 Vandaar dat ik mij af vraag welke gordijnen dat nu wel zijn 😊
Wij hebben witte met grijze kleine sterretjes van karwei zelf op maat gemaakt. Bij de kieren houd je wat licht inval maar verder wel redelijk verduisterend.
Ik heb een luxeflex met verduisteringsgordijnen ervoor van de wehkamp.. gewoon kant en klare maar deze heb ik op maat laten maken voor 15 euro.. vind een luxeflex fijn. Je draaitbze overdag wat open en hoeft niets omhoog te doen perse.. evengoed licht inval. En savonds doe je ze dicht met de gordijnen ook dicht
Wij hebben die van ons bij de kwantum vandaan. Daar kun je achter elk gordijn berustende verduisterende stof laten zetten.
Zoontje heeft gordijntjes in zijn kamer , wij zelf rolgordijn van de gamma verduisterd moet zeggen het is echt donker in onze kamer
Ik heb ze bij kwantum weg! Ik heb ze alle 3 voor rond de 300 euro.. En 1 kleine voor in de hal bij Yisk voor 9 euro..
Hier een verduisterend gordijn van de Jysk. Werkt prima. Zelf op maat gemaakt. Kostte 5 euro ofzo. Voor de leuk en de overdag slaapjes heeft hij een gewoon gordijn erbij.
Wij hebben een wat duurdere gekocht bij de praxis. Aan de achterzijde heeft hij een soort plastic laagje wat bij ons vochtige huis echt een voordeel is.
Wij hebben donkergrijze verduisterende rolgordijnen van de hema. Langs de randen uiteraard wat lichtinval maar dat "demp" je met overgordijnen. Verder verduisteren deze heel goed.
Wij hebben op de babykamer een verduisterend rolgordijn van de Kwantum. Nog geen 40 en hartstikke verduisterend!
Wij hebben hele goedkope verduisterende rolgordijnen van de Jysk. Keer tijdens een aanbieding gekocht. Ze verduisteren prima. Maar bij de kieren houdt je toch altijd wel wat licht. We hebben ze zelf op maat geknipt, dat ging goed. Maar ik heb ook nog gewone verduisterende gordijnen op de kamer hangen dus op die manier geen last van de kieren en is het echt donker op de kamer. Die gordijnen had ik eerst alleen voor aankleding gekocht (kant en klare bij de leenbanker en zelf op maat gemaakt). Maar nu gebruik ik ze dus ook echt als gordijn.
Ik wil er inderdaad nog gewone gordijnen bij hangen, voor de gezelligheid.. Zo te lezen kan ik dus overal met een gerust hart gaan shoppen
Verduisterend is verduisterend is elke prijsklasse. Ik dacht nog dat het belangrijk is dat je kijkt naar evt. Makkelijke inkortmogelijkheden en kwaliteit vh ophangsysteem
Wij hebben de verduisterende gordijnen van Leen Bakker en hier schijnt de zon gewoon doorheen, die waren iets van 30 euro per gordijn. In onze eigen slaapkamer hangen gordijnen waar zo'n dikke witte zeil achtige stof achter zit, die zijn pas écht verduisterend. Die hebben we van mijn ouders gekregen, dus de prijs weet ik niet maar dat liep wel in de honderden euro's. We hebben een redelijk standaard raam dus ik hoop qua inkorten dat dat mij bespaard blijft hihi.. met de normale gordijnen was dat ook al een ramp Ben zo onhandig !!