Pfff ik zie het allemaal even somber in Nu 10 dpo en voel de menstruatie krampen alweer opkomen wat betekend dat ik ongesteld ga worden. Ik ben nu een jaar bezig voor de 2e en in juni een miskraam gehad. Sindsdien wil het niet lukken en zie ik het gewoon heel somber in. Afgelopen maand heb ik de diagnose endometriose gekregen. Gelukkig zit dat niet in mijn baarmoeder dus zou dat het zwanger worden niet in de weg moeten zitten maar ik baal ontzettend
hoi ik zit ook op 10dpo en al ruim 4 jaar bezig 2 jaar geleden een miskraam gehad en dit is mijn 3e ronde letrozol vandaag weer negatief getest en ik baal ook enorm heb alle emoties laten gaan veel gehuild en daarna ietsje opgelucht maar het is herkenbaar wat je voelt hopelijk is het snel raak. Had je al getest? Soms betekenen krampen ook niets, en wel goed dat de endometriose niet in de baarmoeder zit.
Jeetje ook lang bezig dan voelt mijn jaar weer niks . Ik heb vandaag getest negatief. Heb ik bij beide vorige zwangerschappen wel op 9 dpo positief getest waardoor ik nu denk t is niet zo.
dat is wel vroeg ik heb tot nu toe altijd bij 10 dpo positief gehad, ergens hoop ik op een late innesteling
Ik duim voor je, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik denk ook dat ik ongesteld word hoor maar je weet niet wat en wanneer er precies gebeurd in de baarmoeder, is je luteale fase wel 14 dagen of verschilt dat wel? Ik verwacht mijn menstruatie zaterdag