Veel poepen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dais77, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Dag meiden,

Bijna 34 weken zwanger en dat is mijn mijlpaal. Ik heb namelijk dagen in het ziekenhuis gelegen met weeen. Gelukkig gestopt na remmers en longrijpingsspuiten. Nu veel gerommel, vooral veel harde buiken die lang aanhouden, pijn in de rug en ik moet ontzettend veel poepen. Drie, vier keer gisteren en vandaag ook. Nu kan ik me herinneren dat ik dit bij mijn dochter ook had en vrij snel daarna ging bevallen. Dit wil ik uiteraard niet, maar vraag me af of iemand dit herkent.

Liefs Dais.

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik had dit ook 2tot 3 dagen voor mijn bevalling dit wil wel niet zegge dat je nu gaat bevallen he maar het kan ook een buikgriepje zijn ?
    groetjes

3. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Ik hoop het ook niet maar ik herkende het van mijn vorige zwangerschap en de dagen voor de bevalling. Nu hoop ik uiteraard dat het niet zo is.

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Had ik vorige week ook en ik moet zeggen dat ik deze week ook vaker dan ooit op het toilet zit. Soms ook echt 3 á 4 keer per dag ja... Ik zal de overige details achterwege laten, maar het komt er op neer dat ik er maar wat druk mee ben en zo af en toe de associatie met een baby wel móet leggen :D

Tot op heden zit ons kleintje er nog steeds in en ik hoop heel hard dat dat nog minimaal 3 weken zo blijft!

5. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Fijn dat is goed om te horen. Maar ik zit natuurlijk al in een slechte situatie....bij mij moet het ook echt niet gaan gebeuren. Ben nog geen 34 weken.

Normaliter werken mijn darmen zo traag....het is echt opvallend. Ik eet en kan direct gaan poepen...:p

6. Chai

Chai Niet meer actief

Diaree scheen een symtpoom te zijn dat de bevalling eraan gaat komen, heb ik op verschillende sites gelezen.
    Daar valt 'veel poepen' vast ook onder, haha :).

Gefeliciteerd met je mijlpaal trouwens, moet vast een heerlijk gevoel zijn na alles.

7. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Ik werd wat ziekjes en raakte in de diarree. Dit was bij mij een teken dat ik ging bevallen. Vreselijk gênant ook want tijdens de weeën nog steeds drang om te poepen.

8. Chai

Chai Niet meer actief

Oei, lijkt me ook vervelend als je ligt te bevallen.. :(

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb het ook de afgelopen dagen.. De hele zwangerschap had ik veel moeite met ontlasting maar nu kan ik wel 2 keer per dag naar het toilet! Had er eigenlijk niets achter gezocht.. Maar het kan dus ook betekenen dat het binnenkort gaan beginnen :D

10. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Hmmm...ik had gehoopt dat het gewoon toeval was. Ik heb vandaag al meerdere keren ontlasting gehad en ik moet nu alweer. We zijn dan wel leeg als het gaat gebeuren. Heb de matrasbeschermers wel al op het bed liggen. Spannend hoor. Ik lees nu overal dat poepen een teken kan zijn.....

11. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik ben nu ook wel heel erg benieuwd. Heb er nu al zo'n 3 dagen last van dat ik echt 4 keer per dag echt moet poepen. De ene keer is het normaal en de andere keer tegen de diarree aan.
    Ik hoop toch eigenlijk wel dat dit meisje nog een weekje blijft zitten!

Liefs,
    DD

12. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Spannend....bij mij zijn het vooral de combi van de harde buiken met het poepen wat me ietwat nerveus maakt. Maar het ene lichaam is het andere niet gelukkig. We houden elkaar op de hoogte.

13. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ik kan helaas niet uitgaan van harde buiken, die heb ik namelijk al vanaf 14 weken en heb er al meerdere malen controles voor gehad.
    Ik hoop voor je dat jouw kleine nog even kan blijven zitten!
    Suc-6 meid!

14. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    En hoe gaat het nu met iedereen? Hier veel aandrang maar er komt niets....

15. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Vandaag (tot nu toe dan) alweer 3 keer. Heb op het moment ook veel last van harde buiken, rugpijn, maagzuur en ik ben ontzettend moe door mn benen. Heb vannacht weer op de bank doorgebracht omdat ik mn benen niet stil kon houden en toen ik vanmiddag probeerde te slapen was het weer precies hetzelfde liedje (sorry trouwens voor deze klaagzang, zit er een beetje doorheen op het moment).

Hoe is het bij jou?

Liefs,
    DD

Beauvn vindt dit leuk.
  16. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt een hylarisch topic dit. Zit mee te lezen, omdat ik hier sinds begin van de week ook last van heb! hahahhaha maar verder nog geen enkel teken. Ze mag ook nog wel even blijven zitten nu, maar ik vind het wel een grappig topic! hahhaaha

17. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik liep echt leeg de uren voordat ik ging bevallen,.............

Ik denk dat ik wel 25 keer in 3 uur tijd naar de wc was geweest.....

Vervolgens met zware rugweeen naar het ziekenhuis, en daar is hij een aantal uren later geboren.. (te vroeg -> 35 weken en een paar dagen)

Dus ja, het kan écht wel een teken zijn.

18. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hier veel kramp, en veel lucht vast zitten maar geen ontlasting:),, Word er chagerijnig van haha!

19. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Ja het is ook een prachtig topicje haha.

Hier vandaag alweer 3 keer geweest. Verder constant harde buiken als ik gewoon zit en vreselijke druk naar beneden. De kleine is volgens de gyn al diep ingedaald dus dat kan het niet zijn.

Slijmprop gisteren waarschijnlijk verloren. Ben benieuwd. Ik ben heel moe vandaag van alle harde buiken. Ze zijn niet zo pijnlijk maar duren lang en komen vaak.

Deel Deze Pagina