hallo, even een vies vraagje. ik heb al mijn geheel zwangerschap geen moeite gehad met ontlasting krijgen. wat wel fijn is. maar meestal is het wat dunnere ontlasting en moet ik wel 2 tot 3 keer op een dag. nou vraag ik me af is dit wel normaal? en wie heeft dat ook? groetjes lieve
Yep hier nog een... heb een prikkelbare darm en kan buiten mijn zwangerschap altijd heel lastig naar het toilet, soms 1 keer per week ofzo! Nu wel 2 keer per dag hahaa
hey meis heb ik ook last van hoor, later in me zwangerschap. soms 1x 2x 3x soms dik dan weer dun. maak je geen zorgen.
Hey, Ik moest ook vaker als normaal. Voor mijn zwangerschap ging ik 1x per week en toen ik zwanger was dagelijks en dat is ook zo gebleven. Veel succes met je zwangerschap! Groetjes
Hier ook iemand met totaal geen last van de ontlasting (afkloppen...) Moet meestal gewoon zoals 'vroeger' elke dag wel, zonder moeite! Heel fijn, hopelijk blijft het zo!
In het begin ging ik heel veel....wel 3x per dag... Nu is het meestal 's ochtends en 's avonds...ben blij dat ik dat heb....en geen last heb van verstopping!
hoi hoi, hier ook hoor, echt 2 tot 3 keer per dag...mijn gouden tip...vochtig wc papier..dat scheelt echt want na al die maanden 3 keer per dag gaan...you get the idea
relaxt toch, beter als keiharde strontkeutels die eruit moeten waarbij je reet gelijk bloed als een malle.
Haha ja ik ook ! Ik zei al tegen mn man,wat zou ik een mooie platte buik gehad hebben als ik niet zwanger was (normaal dus vaak opgezet door het niet naar de toilet kunnen )
ik ging voor mijn zwangerschap ook vaak 1x in de 4 dagen ofzo, en nu moet ik echt elke dag! niks ergs hoor haha
oh kon ik maar met jullie mee praten, ik heb er zn moeite mee, voor mijn zwangerschap was het gwn dagelijks en nu is het om de 4/5 dagen en dan echt met moeite, heb er ook veel buikpijn door..Ik weet ook echt niet wat er bij kan helpen..Laxerende middelen mag zeker nie? Ik weet niet of jullie het kennen maar je hebt wappiti dat is op plantaardige basis een laxeermiddel, masar ik weet dus niet of het kwaad kan..
Haha dat herken ik ook.. mijn buik was ook altijd alleen als ik naar de wc geweest was echt mooi plat en daarna begon t gezeik alweer! Ik hoop echt dat wanneer ik bevallen ben ik nog steeds gewoon goed naar t toilet kan! Bahar, je mag best veel laxerende dingetjes gewoon gebruiken geloof ik... informeer anders eens bij je vk of ha.
Hey dames, Herkenbaar hoor! alleen bij mij omgekeerd. Heb ook last van pds en normaal ga ik regelmatig naar het toilet en is het niet echt stevig. Ik gebruikte voor de zwangerschap medicatie hiervoor. (voor de pijn en de ontlasting). Sinds ik zwanger ben heb ik me nog nooit zo goed gevoeld (qua darmen). Heb ivm de zwangerschap ook geen medicatie mogen gebruiken. Ik hoop dat als onze kleine er is het zo blijft en ik geen medicatie meer hoef te slikken. We wachten af.
Hier precies zo! Ook pds-klant, maar sinds dat ik zwanger ben, gaat het poepen van een leien dakje. Iedere ochtend na het ontbijt en soms twee keer op een dag, geen last van dun of verstopping! Voor de mensen die verstopping hebben; voordat je naar laxeermiddelen grijpt, probeer eerst eens wat meer te drinken (ontlasting onttrekt vocht aan de darmen, als je te weinig drinkt, krijg je harde ontlasting en op den duur aambeien), pruimen en citrusfruit werken ook, net als vezels en volkorenproducten en pro-biotica werkt ook.