Hallo, Ik heb hier veel jongenskleren van maat 98/104. Het liefst wil ik dat de kleren gaan naar een (alleenstaande) moeder die weinig heeft omdat ik weet hoe zwaar het is. voor 10 euro is het voor jou! Hier hetgeen wat ik heb: Jassen: Lichtbruine jas (jongen van 18 maanden) (winterjasje met capuchon) Donkerbruine jas maat 92 (winterjas met capuchon) Donkergrijze jas maat 98 (winterjas zonder capuchon) Grijsblauwe jas maat 92 (winterjas zonder capuchon) Groene voorjaarsjas maat 86 (zonder capuchon schuine rits) Groene voorjaarsjas maat 74 (zonder capuchon met stoffen mouwen) 3 blouses lange mouw maat 98 een gestreepte, een witte, een ruitjes. 2 blouse korte mouw maat 98 een ruitjes, een witte 4 blouse lange mouw maat 92 een ruitjes, 2x een witte, een gestreepte 2 blouse korte mouw maat 92 een cars (autos) een geblokte 4 t-shirt maat 98/104 3 vesten maat 98/104 4 sweater maat 86 lange mouw 1 sweater maat 86 korte mouw ik hoop dat ik iemand hier blij mee kan maken. Meeste kleding is gekocht bij h&m, we en V&d. Groetjes Bianca