Grrrr....wat heb ik er de balen in!! Op aanraden van een kennis heb ik Vanish Oxi Action in huis gehaald, omdat deze zogenaamd vlekken zou verwijderen uit kleding. Ik heb gelijk de producten voor de witte en de bonte was in huis gehaald. Na één wasbeurt met de bonte was en Vanish, viel het mij op dat er op mijn nieuwe!!!! mooie blauwe tuniek een paar vreemde vlekken zaten. Toen mijn tuniek wat droger was, zag je de vlek amper meer dus ik dacht dat ik het met de volgende was plus een kleine voorbehandeling wel mooi weg zou krijgen. Intussen heb ik ook een witte was gedraaid, en ik zie diezelfde vlekken ook terug op de witte was (ook een paar nieuwe kledingstukken helaas) Toen werd deze dame dus pissed. Toen ik mijn andere bonte was beter ging inspecteren, kwam ik tot mijn verbazing nog meer vlekken tegen op een aantal andere kledingstukken. En ik krijg ze er gewoon niet meer uit!! Ik baal hier zo van!!! Volgens mij kunnen de kledingstukken zo regelrecht de prullenbak in. En we hebben op het moment gewoon geen geld om nieuwe kleding te kopen want mijn vriend zit nog steeds in de WW. En dat is zooooo géén vetpot!!! We hadden al wat geld opzij gezet om de kleding te kopen waar het om gaat, dus het zit er de komende tijd gewoon niet in om nog eens nieuwe kleding te kopen. Ik heb al een klacht getuurd naar Vanish. Intussen hoop ik dat hier iemand dé tip heeft om vlekken te verwijderen. Het lijken wel een soort schimmelvlekken. Please help????
even opnieuw wassen, lijkt mij te veel aan waspoeder en fanisch dan blijft het kleven vanisch lost echt niet alle vlekken op, maar wel veel beste kan je een beetje vanisch in een wasbolletje doen, water erbij in en dan zo in wasmachine zetten, beetje waspoeder in de machine en aanzetten maar. ik had in het begin toen ik deed zoals vanisch zet regelmatig last dat de wasmachine verstop zat omdat het niet goed oploste en sinds ik het op mijn manier doe geen last meer, oja ik doe altijd minder waspoeder in het bakje als ik vanisch gebruik
Apart.. ik gebruik al jaren vanish nog nooit problemen gehad.. zowel met de poeder als met de vloeibare niet. gebruik je vloeibaar wasmiddel of poeder?
Ik gebruik momenteel vloeibaar wasmiddel. Maakt dat wat uit dan? Ik heb zeker niet te veel gebruikt, want ik heb het volgens de beschrijving gebruikt.
Kon zijn dat het spikkels waren van het wasmiddel wat je gebruikte maar aangezien het vloeibaar is kan het niet. Misschien teveel vanish en wasmiddel combinatie gedaan?
Hier nog nooit problemen gehad met de vanish.. Het verwijderd niet alle vlekken, maar toch geen vlekken gekregen.. Als het witte vlekken zijn kan het zijn dat je te veel wasmiddel gebruikt hebt.. anders weet ik het.. Laat het anders nog een keer wassen..
Het zijn geen witte vlekken. Het lijken op schimmelvlekken of inktvlekken ofzo. Kom net tot de ontdekking dat het ook in mijn witte was zit. Ik ben werkelijk razend!!!!
zit er niet iets in je wasmachine...wat nog in een zak heeft gezeten. dit kan in de trommel terecht zijn gekomen tussen de wanden....was eens een oude handdoek zonder vanisch en kijk of de vlekken er ook zijn. Als dat niet zo is, gebruik de vanisch erbij! En dan kan je vergelijken....
Het kan ook komen door de wasmachine.. Maak je wasmachine even goed schoon.. de wasbakjes en de buizen etc... een paar weken geleden had ik last gehad met roestvlekken door een centje..
Kan ook aan je wasmachine liggen hè. Als de lagers stuk zijn krijg je ook dat soort vlekken. Even wasje oud spul zonder vanish draaien, kijken of het dan ook gebeurd.
een kookwas is nu voor de zekerheid bezig, al weet ik vrijwel zeker dat het niet aan de wasmaschine ligt. Heb gisteren ook nog gewassen zonder Vanisch en toen had ik geen vlekken.
Hé ik heb precies hetzelfde! En ze gaan er ook echt niet uit. Deze handdoek is voor de zoveelste keer gewassen nadat ze door vanish vern*kt zijn... Bekijk bijlage 90502 Wasmachine bakjes zijn spierwit, binnen in is super schoon, filter is leeg en schoon. Heb een kookwas gedraaid etc.. Helaas hier ook niet alleen in de handdoeken, ook in mijn kleding
Ik heb ook handdoeken waarbij het erger is. Echt hele grote vlekken.. Wij balen ook als een stekker, dat spul komt ook echt niet meer onze huis in!:x
Wat vreemd. Ik gebruik dat spul al een paar jaar en heb er werkelijk nog nooit problemen mee gehad. Kan mij voorstellen dat je enorm baalt, zou zeker even Vanish een e-mail sturen met foto's van de vlekken en een schadevergoeding eisen. Je kan het altijd proberen! Succes!
Jeetje, ik had ook al rare bruine vlekken in rompertjes van mijn dochter en haar nieuwe slaapzakje :x ontdekt, is snapte al niet waar het van kon komen.....Gebruik vanish sinds ruim 1 week, nou gaat mooi gelijk de prullenbak in!