Zwangerschap 1 met 16 weken. Zwangerschap 2 met 14 weken. Zwangerschap 3 met 13 weken Zwangerschap 4 met 12 weken (placenta voor). Zwangerschap 5 met 11 weken (deze zwschap).
Wat snel! Achteraf voelde ik mijn zoontje met 23 weken, maar herkende het toen niet direct als beweging vd baby. Nu 11 weken zwanger en nog niks gevoeld.
Ik voelde het zelf tussen de 15 en 16 weken, schijnt snel te zijn voor de 1ste. Mijn man heeft hem helaas nog niet gevoeld, elke keer als hij zn hand op kijn buik legt stopt die boef! Nu al een grappenmaker!
met de 18 weken was het voor mij ook herkenbaar wat het was. ml heeft de kleine nog niet gevoeld wil ook niet meer schoppen als hij aan m'n buik zit. Onze hond daarentegen schrikt af en toe op als ze met d'r snuit tegen m'n buik snuffelt en vindt dat maar iets leuks volgens mij want ze zit steeds meer bij m'n buik hihi
Met 17 weken wat gekriebel. En met precies 20 weken echt harde schoppen. Dat bleef tot aan de geboorte hihi.
Rond de 15-16 weken, vl kon het rond 20 weken ook goed voelen (en mijn ribben voelen het nu nog steeds, grapjas heeft maandenlang op dezelfde plek lopen schoppen dus het blijft voorlopig nog gevoelig).
Ik was 13 weken en een paar dagen toen ik de kleine al voelde. Achterliggende placenta. Werd later ook bevestigd tijdens een echo toen voelde en zag ik het
met 14 weken voelde ik haar schuiven , verklaarde mezelf voor gek maar toen ik bij de vk hartje ging luisteren en ze zei dat ze haar voelde schuiven onder haar handen wist ik dat ik echt de baby voelde . rond 19 weken werd het echt duwen en schoppen . me man heeft het alleen nog niet gevoeld aan de buiten kant.
rond de 18 weken. Vriend rond de 23 weken. heb een achterliggende placenta. in het begin twijfelde ik heel erg ook, is denk ik bij een 2e anders.
Met 14 weken voelde ik voor het eerst iets waarvan ik dacht dit zijn mijn darmen niet. Maar dat was een enkele keer, later voelde ik t vaker In mijn eerste zwangerschap was t pas eens tuk later
Ik ben morgen 22 weken en pas sinds kort denk ik het soms vaag te voelen... Dan twijfel ik of het mijn darmen niet gewoon zijn.Misschien herken ik het gewoon niet goed.Ik ben ook een druk persoon,rust weinig,misschien is dat het wel gewoon.Wel jammer hoor..komt vast nog wel.