Goedemorgen dames ik zit de uren af te tellen.morgen ga ik naar dokter papa voor een 3D echo ben echt zo benieuwd . heb er echt zoveel zin in mijn beste vriendin gaat ook mee dus we gaan lekker met zijn allen naar mijn mooie stoere boy kijken.nog 27 uur haha. Zijn er meer mensen die morgen voor een echo gaan. Liefs.
Leuk zeg! Veel plezier alvast! Ik heb morgen avond om 7 uur een geslachtsbepaling. Ik hoop zo dat de baby er goed voor ligt. Anders is het gewoon jammer en ben ik blij dat we de baby zien, maar zou toch fijn zijn dat ze gewoon kunnen zien wat het geslacht is.
Ja wij hebben morgen ook een 3d echo. Vorige keer was ze een beetje eigenwijs en lag met de rug naar ons toe hopelijk kunnen we nu haar voorkant en gezichtje zien.
Strandbal wat leuk zeg ja Hoop ook ook voor je dat de beeb er goed voorligt bij ons was het niet te missen haha heel veel plezier gewenst alvast. Liefs
Cat2 leuk hè ja het is bij ons ook maar afwachten of hij er zin in heeft haha.bij de andere echo s lag hij steeds met zijn koppie naar beneden. hoop dat jullie ook mooie beelden krijgen nu. Liefs
Wij hebben volgende week eindelijk weer een echo, we hopen dan ook het geslacht te zien!!! Heb er zoooo zin in!!
Ja dat kan ik echt heel goed voorstellen en ik hoop voor je dat het zich laat zien.bij ons was er echt geen twijfel over mogelijk haha .
Jaaaa het was heeeelll duidelijk en wat is het een fijne man zeg echt super, hij is letterljk bijna een uur bezig geweest omdat het niet goed lag... Arme man maar wij vonden dat heel niet erg! Oh en alles zag er lichamelijk super uit voor zover hij kon zien!!! Zelfs de lenzen van de ogen gezien!
Jaa we hebben haar gezichtje gezien! Eerst had ze haar voetje en elleboog voor haar gezicht. Later konden we toch haar gezicht zien! Echt lief
Ja leuke fijne man is het he hij legt alles zo goed uit.en neemt echt de tijd voor je.en wat fijn dat het zo goed te zien was.
Nou ben geweest en het was echt super hij legt alles zo goed uit hij was een uur bezig hij neemt echt alle tijd.alles gezien ook MAAR het gezichtje wou hij niet tonen hij lag heel veel met zijn handjes voor zijn gezichtje. Maar ik mag vrijdag nog een keer terug komen om te kijken of hij het wel wil laten zien vind ik ook totaal niet erg haha .