vanaf wanneer zwangerschaps zwemmen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door senta, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

Vanaf wanneer is het leuk en zinvol om te doen. Ik ben nu 12 weken en wilde gaan vanavond maar ben ik dan niet heel vroeg?

2. lia89

lia89 Actief lid

22 jan 2013
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee joh, lekker mee beginnen wanneer jij het fijn vind. Waar ik heen ging was het heel divers van 13 tot 41 week ;) Lekker bewegen in het water kan nooit kwaad. Ik denk dat ik met een week of 17 ben begonnen

3. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Ja, ik denk dat je wel vroeg bent maar als jij het leuk vindt en er baat bij hebt is dat toch prima? Ik ging met 22 weken geloof ik en was toen een van de minst verre dames maar aangezien ik bekkenklachten had, vond ik het zwemmen wel heel prettig. Bij een volgende zwangerschap ben ik daarom ook van plan om te gaan zodra ik klachten krijg en als dat met 12 weken is, dan ga ik dus toch gewoon. Als je het graag wilt, zou ik het gewoon een keer proberen.

4. senta

senta Niet meer actief

Ik heb vorige keer zware bi gehad dus dacht dan beweeg ik vast. Ik denk dat ik gewoon ga. Zie het wel.

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    ik ga gewoon zelf zwemmen wanneer ik zin heb, helaas is zwangerschapszwemmen hier vaak savonds en dan kan ik niet helaas, maar goed zwemmen is altijd lekker!

6. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    hier kun je al beginnen zodra je weet dat je zwanger bent. bij de eerst 2 heb ik dit lekker gedaan heerlijk tot het einde van de zwangerschap lekker ontspannen oefeningen doen in het bad vond het heerlijk

7. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    En? Hoe was het? Ga je vaker hierna?

8. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Hier kan het vanaf 12 weken. De dame die in onze groep het minst ver is, is 15 weken. Verder is iedereen voorbij de 20 weken. Zelf ben ik met 16 weken begonnen. Andere sport ging niet meer en wilde iets anders gaan doen en dan iets wat ik tot het einde vol kan houden.... Lekker gaan!

9. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga denk ik do avond beginnen😁. 21 weken dus. Maar zoals gezegd: zwemmen is heerlijk ontspannend

10. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Hier begint het volgende week pas weer maar ik ga dan zeker dan ben ik 22 weken. Ze zeggen hier in het zwembad zodra jij er aan toe bent mag je komen.

11. senta

senta Niet meer actief

het was heerlijk gisterenavond even wat hyper ook even wat reactie in mijn rug maar daarna heerlijk geslapen erg rustig ook eindelijk een keer en vanmorgen voel ik mij topfit.

Ik heb 14 jaar lang aan waterpolo gedaan en het zwemmen mis ik erg, ik wilde eigenlijk weer starten na de vakantie maar nu ik zwanger ben stel ik dat maar een jaartje uit denk ik.

Maar dit ga ik zeker doen ik heb met mijn man afgesproken dat ik deze maand gebruik om te proberen en als het dan nog goed gaat schaf ik een zoveel rittenkaart aan.

Het was erg leuk een aantal dames 34 weken, paar 27 weken en een groepje waaronder ik dus die 21 weken, 17 weken 15 weken en 12 weken waren erg leuk. Ik was wel 1 van de weinigen met al een kindje.

Maar echt een aanrader

12. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    Ik ben vorige week begonnen met zwangerschapszwemmen. Ik had wel eerder willen beginnen, maar er was een zomerstop helaas. Dus ik ben begonnen met 31 weken. Van het groepje was ik degene die als eerste is uitgerekend en ook 1 van de weinigen die al een kindje heeft.
    Ik vind het ook echt een aanrader en ga deze week een 5-rittenkaart kopen. :)

13. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    #13 Lirial, 27 aug 2013
    Laatst bewerkt: 27 aug 2013

Deel Deze Pagina