hoi dames ik lees vaak dat er veel mensen niet zo een geweldige zwangerschap hebben en veel pijn complicaties etc ,.... het is soms moeilijk om begrip en steun te krijgen van de omgeving en soms is het moeilijk om het nog vol te houden ! geef niet op !!! jullie geduld word beloont ! met het mooiste geschenk op aarde !! ik wil iedereen veeel succes en sterkte wensen in jullie zwangerschappen en herstel !!!
Ik voel me aangesproken dank je wel! Het is ook het mooiste geschenk op aarde en heb er zelf alles voor over om het geschenk zo goed mogelijk te bezorgen. ...
Wat lief. Krijg er een traantje van in mijn oogjes... Jij natuurlijk ook genieten van je geschenk. Jij hebt toch ook geen leuk begin gehad. Ik hoop dat je dat al een plekje hebt kunnen geven voor zover dat kan.
nee inderdaad geen leuk begin gehad , heb het al een beetje kunnen verwerken maar het blijft dubbel , probeer toch te genieten van ons overblijvend hummeltje !! respect voor de dames die het ontzettend moeilijk hebben en toch niet opgeven !!!
Mooi hoor! Ik voel me (gelukkig) niet aangesproken, 1e 3 maanden waren niet superleuk, maar ik ben ook niet doodziek geweest. Nu gaat het hartstikke lekker en geniet ik volop(behalve vd nachtelijke uitstapjes naar de wc en de koektrommel, haha). Ook ik wil iedereen die niet zo soepel door de zwangerschap "rolt" heel veel sterkte en suc6 wensen!