Van god los (de serie, seizoen 2)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door consider, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Heb het echte verhaal gelezen via een telegraaflink en net zoals bij het verhaal bitchfight klopt niet alles wat ik gister gezien heb. Yolanthe had een turkse moeten zijn en de dader droeg een felgele jas. Zouden ze expres een aantal details verdraaid hebben?
    Vond het eerste seizoen beter, ook qua acteurs (minder bekende)

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik vond de aflevering ook niet zo spannend. Ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat hij haar wat aan zou doen ipv de nieuwe vriend. Maar hoe dan ook het blijft een hele goede serie!

3. DLight, ja dat doen ze express, dat heeft te maken met rechten en wetgeving oid..
    Ik heb die van gister niet gezien!

4. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Heb je die link nog met het oorspronkelijke verhaal?

5. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.589
    1.046
    113
    Hier
    ik vond het een beetje vage aflevering. ik zou wel wat meer willen hebben zien, waarom ze voor die kerel ging en waarom opeens niet. dat die dwingend was vanaf het eerste moment duidelijk

6. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    #46 DLight, 23 apr 2012
    Laatst bewerkt: 23 apr 2012
  7. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik vond het ook raar waarom Mathilde hem ineens niet meer wilde... Dit kwam niet duidelijk naar voren. Vond het verder wel een goed verhaal!

8. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wel apart dat ze dan zo benadrukken dat de dader indo is. Zag ook in zijn huis een houten wajangpop aan de muur en dat hij zo goed indisch kon koken.

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Vond de aflevering gisteren ook niet echt bijzonder!

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Wauw, weer een heftige aflevering!
    Je zag wel duidelijk dat ze een hechtingsprobleem heeft en zich erg seksueel opstelt.

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik volg het ook altijd vond het eerste seizoen beter moet ik zeggen.

De dader in het eerste verhaal ken ik helaas en best goed. Gelukkig al een tijd geen contact meer mee. De vriend van de dader kennen we ook. Het is een oude vriend van mijn vriend.
    We hadden best goed contact met hun en kwamen er vaak. Hij ging samenwonen in begie maar zijn vrouw bedroog hem met zijn buurman. sinsdien is ie ontspoort zeg maar. We hebben ook geen contact sinds zijn scheiding meer. Het was altijd wel een opgefokt typetje(niet mijn soort volk eigenlijk)en had ook vaker problemen met de politie.. maar dat hij tot dit in staat was wist ik niet en had ik niet verwacht. Ben ook zeer blij dat mijn vriend er geen contact meer mee heeft mocht hij ooit aan de deur staan is hij ook niet welkom wil mijn kinderen niet blootstellen al zulke mensen. brrr ik schrok er zelfs van toen ik het hoorde had wel eens van de moord gehoord en dat de mensen uit gemert kwamen die opgepakt waren maar heb het nooit aan hem gelinkt tot een maand of 2 terug en we te horen kreeg dat hij voor die moord vast zat

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik vond de afdeling vandaag niet zo hij leek veel op de eerste eerste seizoen was beter

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    afdeling hahahhaha wat erg aflevering

14. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Die aflevering van zondag is (deels) in Zaandam opgenomen. Die kroeg waar ze waren kwam vroeger altijd.

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bah vond het wel een heftige aflevering :(

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik ook!
    Vreselijk hoe hij aan zijn einde is gekomen...

17. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
  18. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Heftige aflevering! Grappig ook dit keer weer veel beelden uit Zaandam (zaanse ;) ).
    Eindelijk weer in spanning gezeten.

19. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
  20. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Zie je,ik dach al dat het gebaseerd was op dat verhaal wat in Tienerdealers te zien was. Mijn broertje zit ook in die aflevering,is helaas 3 jaar geleden overleden.
    Ik zei nog na de aflevering tegen mijn man,volgens mij is dit dat van die tienerdealers! Ja dus..
    Wou in eerste instantie de aflevering zien omdat ik zag dat Huub Smit er in speelt,van de New Kids,wou zien of hij ook iets anders kon spelen dan dat typetje.. dat kan hij dus..

Veel liefs,

Sylvia

Deel Deze Pagina