Denemarken

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mammavantwee, 3 mei 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wij zijn op zoek naar een leuk (natuur) huisje in Denemarken voor de zomervakantie. Heeft iemand tips voor een huisje en welke plaats leuk is met 3 kids van dan 7, 6 en 3?

Het liefst gewoon een vrijstaand huis(je), liever niet op een park!

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.954
    6.688
    113
    zuid-holland zuid
    Ik heb goede ervaringen met Feriepartner daar kun je echt bergen met huisjes boeken, zo groot en luxe als je zelf wil.
    Vaak zijn het niet parken zoals wij die kennen, maar hele uitgebreide gebieden waar dan alleen vakantiehuisjes staan. Ze noemen dat soms wel een park, maar het is zo uitgestrekt dat je je buren soms amper kunt zien.
    Wil je naar legoland ? Wij vinden het noorden van Jutland mooi ruig. Het eiland Mon is ook mooi, maar wel wat duurder qua huisjes.

Mammavantwee vindt dit leuk.
  3. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Dankjewel!! Ja het lijkt ons leuk om daar naar toe te gaan indd.

4. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    17.959
    30.039
    113
    Vrouw
  5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Niet helemaal wat je vraagt maar ik ga het toch delen. Wij zijn vorig jaar naar Denemarken geweest en zaten de laatste week in familiehuis Boysen
    https://www.familiehuisboysen.dk/
    (ook na een tip van hier) en de kinderen vonden het echt geweldig. Je hebt gewoon je eigen huisje. Ze hebben een gigantische tuin met speeltoestellen, trampoline etc. Maar ze hebben ook veel dieren.
    Het is een soort b&b. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij.

6. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.079
    6.398
    113
    Ik weet niet hoe het in andere regio's zit, maar rondom Romo zag je veel vakantiehuizen ontzettend dicht op elkaar staan. Dus een vrijstaand vakantiehuis betekent nog niet dat je in the middle of nowhere staat. Even goed checken dus

Deel Deze Pagina