Vaginale schimmelinfectie

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ijskonijntje, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Hoi dames,

Kan een vaginale schimmelinfectie wijzen op een zwangerschap.
    Ik heb het ook constant koud. Nog 8 dagen dan kan ik testen.
    Wie kan me hier meer over vertellen????

Met vriendelijke groet,

Astrid

2. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ik heb het alleen in het begin van de zwangerschap... dus ik zeg ja, haha...
    Als ik niet zwanger ben heb ik het nog nooit gehad, mijn arts zegt dat ik het heb door verandering van hormonen..

Ik zou wel even een kuurtje halen, want het is vervelend als je het lang hebt.
    Ik heb de laatste keer gyno-daktarin 1 (capsulle) gevraagd en na 3 dagen was het weg.

Ik heb het nu al de 4e keer ;) en ben nu voor de 4x zwanger ;)

Heb je er al eens eerder last van gehad?
    Spannend meid :)

3. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    ja dat kan idd.
    ik heb het wanneer ik hormonen krijg.
    dus wanneer ik de pil slik en wanneer ik zwanger ben.
    ik krijg altijd canesten 3 pillen om in te brengen.

succes ermee

4. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    IK heb het ook pas gehad op 11februari en op 17 februari werd ik ongesteld.

5. Koesje

Koesje Niet meer actief

Ik had idd last van een schimmel net voordat ik positief testte. Daarnaast had ik last van gevoelige borsten en kouder dan normaal.
    Wil je geen valse hoop geven maar bij mij waren het tekenen van een zwangerschap.

6. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    bij me 1e zwangerschap heb ik het gehad! geen pretje dat gejeuk!gelukkig gauw weer over met medicijn! en heb onlangs een vmk gehad en daar had ik het ook weer bij....dus ik zeg ook ja....het kan een symtoon zijn! hoop het voor je!

7. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Ik heb het op dit moment ook en zit op 8dpo. Dus vraag t me ook af. Bij mijn zwangerschap had ik t ook paar dagen later teste ik positief! Alleen heb ik t ook wel gehad vlak voor ongi! Kan dus beide volgens mij... het heeft idd te maken met hormonale veranderingen!

8. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Ik heb momenteel ook een schimmelinfectie heb ook een Gyno-Daktarin capsule gekregen (durf hem alleen niet te gebruiken haha!) Ben wel al bijna 37 weken zwanger en heb er nog niet zo heel lang last van..

Maar ze zeggen wel dat het te maken kan hebben met een zwangerschap!

Maar (bedoel ik niet lullig) het kan ook zijn dat je een griepje krijgt aangezien je zegt dat je het koud hebt, en daardoor je weerstand lager is, waardoor je vatbaarder ben voor infecties!

Nu is nooit met zekerheid te zeggen van JA dat is een zwangerschapskwaal, ieder lichaam is anders en iedereen reageert anders.

Ik voelde duidelijk aan mijn buik (gerommel) dat ik zwanger was, maar heb nooit overgegeven/misselijk geweest e.d. terwijl andere de hele zwangerschap door moeten spugen..

Ik hoop natuurlijk heel erg voor je dat je zwanger bent, en laat zeker even kijken en een kuurtje uitschrijven voor die schimmelinfectie!

Succes!

9. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker

deze mag je wel gebruiken met zwangerschap.
    ik zou het wel doen want nog een paar weken zo doorlopen is ook niks.

succes ermee

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heeft vast met je nickname te maken....;)
    Nee, dat is flauw, sorry.

Het kan inderdaad duiden op een zwangerschap. Alhoewel ik zelf tot dusver (gelukkig!) geen last heb van schimmelinfecties.
    Zoals mijn voorgangers schrijven, wel even je huisarts inlichten voor een kuurtje. En zeg er meteen bij dat je mogelijk zwanger kunt zijn. (Want die kuur moet natuurlijk wel geschikt zijn voor zwangere vrouwen).

Ik duim en hoop op een positieve test voor je!

11. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    hallo meiden!

Ook ik vroeg mij dit af. Ik kreeg namelijk op dag 4dpo opeens een schimmel infectie! Ik heb nog nooit problemen daar gehad! Vond dit ook zo raar! Maar als ik hier dan lees dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn dan heb ik het er voor over gehad. Dag 10dpo had ik een negatieve test. Ik zit nu op dag 13DPO dus ja even afwachten.... Hebben jullie ook veel last van puistjes gehad? Normaal heb ik dit 1 dag voor of tijdens mijn menstruatie. Nu heb ik het al vanaf dag 6 a 7 dpo!

Groetjes

12. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    Wanneer mag jij testen ijskonijntje??

13. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ikzelf kreeg ook rond nod last van schimmelinfectie, maar mede doordat deze niet echt doorzette en ik in het verleden al vaker een infectie heb gehad heb ik het niet gelinkt aan zwangerschap.. Maar was wel degelijk zwanger!
    Nu heb ik het fijn weer gekregen deze week. Ook die capsule ingebracht (jakkiebah!) maar nu 3 dagen later lijkt het over! :D

Maar spannend dus! Wanneer ga je testen??

14. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Ghurabaa wat fijn dat het dit keer een teken was van wat anders ;) gefeliciteerd!
    ik heb gister de laatste capsule ingebracht hopelijk is het nu weer over... als t goed is heb ik woensdag mijn nod.
    normaal gesproken krijg ik dan 2 a 3 dagen vantevoren al bloed. Dus kan elk moment... begin nu ook wat krampjes te krijgen dus denk toch dat het eraan komt helaas...

15. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    @missas is er bij jou al iets? je zit ondertussen al over je nod toch?

16. nora96

nora96 Niet meer actief

hoi dames, als ik dit lees dan ben ik wel benieuwd hoe het bij mij is. Ik heb vorige maand ook een schimmeltje gehad heb er verder niet aan gedaan.. veel jeuk gehad:S Tijdens die schimmel had ik wat bruine korrelig verlies later werd het wat rode het heeft in totaal iets van 3 dagen geduurt.. Dit was bij mij op dag 50 van mijn cyclus na het stoppen van de pil. (hiervoor wel ontrekkingsbloeding gehad). ik heb dit gerekend als menstruatie maar zou dit ook wat anders geweest kunnen zijn? heb niet meer getest na die dagen.. zit nu uitgaand van dat dat een menstruatie was op dag 29 van de 2e cyclus en ben nu nog niet ongesteld.. alvast bedankt!

groetjes nora

17. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    Heey Nannie,

Hier nog niks roods.. wel last van zere borsten maar ja dat heb ik al sinds mijn ei. Ik twijvel nu alleen heel erg over mijn ei... Maar gister negatieve test. Dus ik vermoed dat ik snel ongesteld ga worden.... heleaas:(

18. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Das balen missas!
    Misschien is je ei idd paar dagen later geweest.
    Ik had ook negatieve test. Krijg nu langzamerhand wat ongi krampjes helaas!

19. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige

Ja dag 25 van mijn cyclus... ik hoop het niet want in die tijd hebben we niks meer gedaan en ik denk niet dat zaatjes het van cyclus dag 20 het overleven tot de 25ste;)

Deel Deze Pagina