Ik zag dat vanaf vandaag het weer plundra is. Nu heb ik mijn oog laten vallen op een mooie eettafel, maar wat is de kans dat precies die in de aanbieding is? Ik moet er wel een half uur voor rijden, dus dat vind ik anders een beetje jammer. Iemand ervaring met plundra? Zijn er vaak hele meubels afgeprijsd of juist veel accessoires en zo? Ik heb zelf geen idee want ik mijd de Ikea doorgaans tijdens de uitverkoop
Ik vind de plundra van de ikea echt 3x niks. Hetgeen wat ik zou kunnen gebruiken is nooit in de aanbieding. Vind sowieso dat er altijd maar "nutteloze" dingen in de plundra zijn. Maar dat ben ik
Je kunt hier kijken wat er in de aanbieding is. IKEA | Aanbiedingen - IKEA Maar de korting is minimaal vind ik.
Aah via de pc kan ik het wel vinden. Nou ik snap wel waarom het die items zijn die afgeprijsd zijn xd
Ben er ook ooit speciaal voor heen gegaan (50 min rijden), maar het was een grote teleurstelling... Was leuk geweest als ze flinke aanbiedingen hadden op een groot deel van het assortiment, maar helaas.
Mee eens, stelt weinig voor. Je moet het toevallig net treffen, maar dat is het hele jaar door met Ikea. Overigens verschilt het normaal ook gewoon wat ze in welk filiaal in de aanbieding/uitverkoop doen, het hele jaar door. Ik heb allemaal spotgoedkope badkamermeubels uit Delft, van diezelfde lijn in Utrecht was niets afgeprijsd. In Amersfoort een kinderkeukentje gekocht, zelfde model als in Utrecht, maar dan 30 Euro duurder. Nog wel meer van zulke voorbeelden, zitten behoorlijke prijsverschillen tussen. Plundra is vooral decoratieprul, bankhoezen die uit de collectie gaan en een enkel tafeltje of kastje. Meestal geen goed lopende artikelen.