Vaderdagideetjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nova81, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Kon zo snel even geen topic hierover vinden, maar heeft er iemand nog leuke ideetjes voor vaderdag???
    Het is hier de eerste vaderdag en vindt het wel leuk om iets bijzonders te doen... Ben benieuwd wat anderen al een keer gedaan hebben of dit jaar gaan doen!

2. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Bij de hema kun je een knutselsetje kopen met een beker en verf. De porseleinverf is op waterbasis en makkelijk af te spoelen van handjes. Hou wel genoeg doekjes bij de hand om foute afdrukken af te vegen. Ik heb het zelf gedaan met een kindje van 8 mnd. Het ging goed en werd erg leuk!

Dus: 2 handjes op een beker en een tekst erbij?

3. mamavanmeisje

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Een ander idee is:

- egeltje maken van brooddeeg en pasta (penne) er in laten steken als stekels.
    - een foto afdrukken en een lijstje laten beschilderen/beplakken
    - bloempotje laten beschilderen en plantje/zaadjes erin. Je hebt aardbei plantjes die hangen, kunnen ze samen aardbeien eten :p

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wat een leuk idee!:D Die ga ik halen:D
    Mn vriend is voor vaderdag jarig dus moet 2 keer iets leuks maken;)
    Of ja moeten... Is wel leuk natuurlijk! Hahaha

5. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ga ik een voetafdrukje doen op een bierglas. Moet wel zeggen: heb net voetafdrukjes op papier gedaan. Dat papier ga ik in het glas doen en dan oververven met glasverf. Dat laatste lijkt me namelijk niet zo geschikt met een babyvoetje ;)
    En dan pak ik het in met een biertje.

Ow, een etiket maken voor op een biertje is ook leuk, hoorde ik van het weekend

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hier zullen ze op het kdv wel iets leuks maken.

Voor moederdag had ik een potje bedrukt met zijn handjes en voetjes en een zaadje er in. Erbij een rietje ingeknipt met een geknipt zonnetje van papier met de tekst "een mooie bloem en een dikke zoen!" Dit zat in het rietje ingestoken (in het ingeknipte gleufje)

Papa krijgt van mij iets voor zijn verjaardag én vaderdag tegelijk.

Volgend jaar als Lars zijn creatieve kunsten tot uiting komen haha... dán maken we thuis ook iets leuks.

7. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Mijn oudste knutselt wat op school.

Ze heeft vorig jaar een flesje om de auto schoon te maken gemaakt.sticker gestift en opgeplakt......Dus ja,ik ben benieuwd wat ze gaat maken.

daarnaast willen we voor de telefoon een hoesje kopen.
    wat hij vorig jaar kreeg weet ik niet meer,maar toen ze 2 was,kreeg hij een portemonai

8. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ik wil een t-shirt voor mijn dochter kopen die ze dan aantrekt op vaderdag met Robijn loves (hartje) Papa.
    En dan nog een mooie foto van mijn man en mijn dochter in een lijstje.
    Verder natuurlijk een mooie tekening erbij.

9. Berenice

Berenice Lid

19 jan 2007
    66
    0
    0
    Ik zag hier in de De Lounge ook een topic over. Misschien kun je daar nog wat ideetjes opdoen!

Ik geef een nieuw naambordje voor bij de deur, ben nu zwanger van de tweede maar er hangt nog steeds alleen maar een bordje met de naam van mij en mijn man.

10. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Wat een leuke ideetjes!!
    Die mok vond ik al meteen leuk, maar dat bierflesje en -glas is ook een super idee....
    Hier zal ze op het KDV ook wel wat maken: ik kreeg voor moederdag een fotolijstje versiert met vingerverf en glitters! Natuurlijk een foto van mijn meisje erin waarop ze een groot hart vast houdt!!
    Zal nog even in de lounge kijken of ze daar nog leuke ideeën hebben, maar iedereen alvast bedankt!

11. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Wij hebben in het verleden een foto van papa en dochter voor op de Veronica gids laten zetten...en speciale versie dus (was een soort actie..weet niet of ze het nog doen), maar wel met tv programma van die week geloof ik. Weet niet of er nog zoiets bestaat maar die van mij was wel erg verrast en dacht dat hij bij iedereen zo in de bus was gevallen....geintje..;)

Charlie

12. emje

emje Niet meer actief

hoihoi,

ik heb even een vraagje: ik heb net de voet en handafdrukjes gemaakt van emily met vingerverf en dan op een canvas doek. is het verstandig dit nog met vernis te bewerken? en hoe zou ik dat moeten doen?

alvast bedankt!

13. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vorig jaar met mijn dochter een wit t shirt gekocht en daar had ze een tekening op gemaakt met textielstiften. Erg leuk geworden!

14. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    ik zou het voor de zekerheid doen!

15. mamavanmeisje

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Dat hangt er vanaf hoeveel het te lijden heeft en hoe lang je het wil bewaren. Als het op een veilig plekje staat is het niet nodig hoor. Trouwens haarlak is ook een prima vernisser!

16. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Volgens mij gaan ze dat hier doen op het kdv... moest vandaag toch al een wit t-shirt inleveren!:cool:

17. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    Hoi!

Ik heb zojuist een dienblad met foto en tekst laten maken (online) ...Op vaderdag ga ik papa verrassen met het dienblad en een lekker ontbijtje op bed :-D

18. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    o wil je de site noemen, wat een topidee!!

19. fafje

fafje Niet meer actief

heb bij Halfords een fotolijstje gekocht voor in de auto! dus ik ga van de 2 zoons een mooie foto maken!

en laat ze ook voetjes en handjes afdrukken, kan de oudste (7) wat moois erbij tekenen of schrijven1

Deel Deze Pagina