Dit is dus onrespectvol. En egoïstisch. Laat iedereen in zijn waarde. Want iedereen heeft er gewoon een mening over. Er zijn zoveel verschillende informatie.
Vaccinvrij kan ik nou niet bepaald een betrouwbare bron vinden eerlijk gezegd. Ik las dat de farmaceutische bedrijven een enorme vinger in de pap hebben wat er in het programma zit. En dat is simpelweg niet waar. De gezondheidsraad geeft advies aan de minister van volksgezondheid en hij bepaalt uiteindelijk of dat gebeurd. En natuurlijk verdienen ze daar geld aan, ze werken echt niet gratis. Ik ook niet. Niemand hier denk ik. Maar de farmaceutische bedrijven bepalen absoluut niet wat er in het vaccinatieprogramma zit.
Ik heb het weer ergens vandaan dat het wel waar is. En her lijkt me ook logisch. Ze verdienen met vaccinaties bakken met geld. Als uit zou komen dat het dingen als kanker etc kan veroorzaken of triggeren. Dat gaan ze 3cht wel tegenhouden hoor.
Wat is jouw bron dan? Daar ben ik wel benieuwd naar (ja, ik doe ook onderzoek voor ik mijn kinderen inent). Ik zie trouwens dat vaccinvrij ook bronnen gebruikt van Wikipedia. Die jan en allemaal kan aanvullen en wijzigen.
Is echt wel een betrouwbar3 bron. Veel ervaringen. Maar ook echt onderzoeken etc die er getoont worden.
Maar welke bron gebruik jij dan? want ik geloof echt niet dat vaccinvrij betrouwbaar is. Waar ik dan wel benieuwd naar ben. En dat is oprecht. Stel; je wordt ziek. Gebruik je dan medicijnen? chemo bij kanker etc.?
Ik vind dat als je niet inent je dan ook geen medicijnen of chemo moet gebruiken. Sommige medicijnen zijn nog ergere rommel dan dat er in een vaccin zit en om over chemo maar te zwijgen. Sorry dat ik dit zeg maar veel plezier om dat homeopatisch te bestrijden.
Uiteraard omdat het vaccinatieprogramma niet voor niets bestaat. Het zal niet lang meer duren voordat we weer berichten krijgen over overleden kindjes en kinderen met schade na ziekten waar normaal gesproken tegen ingeënt wordt. Mijn oma heeft polio gehad als kind zijnde en tot de dag van haar dood daar last van gehad. Omdat wij de generatie zijn die de ziekten niet hebben meegemaakt en de gevolgen ervan niet kennen heb ik wel eens het idee dat mensen denken dat het zoiets als de waterpokken. Even vervelend maar daarna weer vrolijk door. Mijn kinderen zijn nog zo jong dat ze nog niet alle vaccinaties hebben gehad. Ik hoop maar dat ze niet iemand tegen komen die niet gevaccineerd is en daardoor iets ernstigs krijgen.
Jij begon. Ik heb gezegd dat ik iedereen zijn mening respecteer. Maar als jij gaat zeggen dat ik me moet schamen.
Het ligt eraan hoe en wat. Voor bijv blaasontsteking keelontsteking en andere onschuldige dingen ga ik naar accupunctuur of homeopaat. Heb zelf met een keelontsteking ondervonden dat ik met korrels van de homeopaat binnen 1 dag van de ontsteking af was. Als Ik kanker zou hebben. Zou ik idd wel voor chemo gaan als dat nodig is. Maar ondertussen wel ondersteuning bij homeophatie etc. En voeding.
Ik vind iets dat pertinent onwaar is, verkondigen als de waarheid idd iets waarvoor je je moet schamen.