Utrogestan en ach, wachtweken in het algemeen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sally1980, 13 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.875
    15.567
    113
    Nabij Utrecht
    @kris, even een vraagje. Je zegt dat je eisprong later is als je utro gebruikt. Gebruik je het wel pas NA de eisprong??
    Want als je het al voor je eisprong gebruikt dan kan het idd je eisprong uitstellen en dat moet je niet willen ;).

Hier een normale lf van 10-11 dagen.
    Eerste 4 zwschappen ontstaan door iui en ivf.
    Toen voor nr 5 gegaan. Cryo mislukt. Ivf verse tp mislukt. Daarna 3x cryo mislukt.
    Toen een rustmaand ingebouwd om te praten of de mmm nog wel alles waard was en toch ook op eigen houtje utro gebruikt die "rustmaand".
    In die natuurlijke ronde spontaan zwanger geworden.
    Onze vent is alweer bijna 9 mnd oud!
    Tis echt een super middeltje! ;)

2. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verhaal! Fijn dat utrogestan bij jou, na alle ellende, iets moois heeft opgeleverd! Oh ik hoop zo dat het dat voor mij ook doet... maar ik durf bijna niet meer te hopen, nu al niet, na iets meer dan een jaar bezig zijn. Ik heb respect voor mensen die deze onzekerheid jaren volhouden.
    Geniet van je kleine mannetje!

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Haha, ja sorry, ik ben van het vroege testen 😂😂. Ben benieuwd!

Mooi verhaal RoGiJuLi! En ja, ik ga pas na eisprong van start, gynaecoloog zei zelfs dat ik rustig een paar dagen na eisprong zou kunnen starten, dus dat heb ik deze ronde ook maar gedaan. Ik heb helaas pas rond dag 24/25 een eisprong (en soms weigereitjes! Dan krijg ik twee keer een megaknaller met de ovutestjes, dus dat vind ik nu wel wat spannend met de utro), geen idee waarom het zo laat komt. Met onze eerste was het rond dag 20/21 en nu nog later.

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Hier nu vijfde ronde met utro

Eerste ronde had ik mega veel bijwerkingen: pijnlijke borsten, misselijk, mega prikkelbaar.

Tweede ronde zwanger, maar testen liepen niet op, mk 5 weken. Toen had ik geen last van prikkelbaarheid, wel van pijnlijke borsten, rugpijn en misselijk, maarja toen was ik dus zwanger.

Derde ronde zwanger, maar testen liepen niet op, 'gewoon' ongesteld geworden. Zelfde symptomen als vorige maand maar toen was ik dus weer zwanger.

Vierde ronde weer mega last van mn borsten, tot 9 dpo, daarna werden mn borsten zachter en had ik het gevoel dat de enige reden dat ik niet ongesteld was, was dat ik utro gebruik (mijn lf is van mezelf 8-10 dagen). Dus toen gestopt op 11 dpo en drie dagen erna ongesteld.

Nu vijfde ronde. Nog nooit zulke pijnlijke borsten gehad als nu, maar ik laat mij nergens meer van de wijs door maken. Ook al twee dagen erg misselijk. Vandaag 8 dpo. We gaan het weer zien.

Jij ook succes!!

Emetje!!!!! Je bent weer zwanger! Wat heerlijk meid. Hoe ver ben je?

5. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan het nog niet geloven... DPO12, Kruidvat Early zegt hartstikke zwanger! Pfff spannend, want zoals Frummels zegt, het moet wel goed blijven gaan!

Sterkte Frummels, hopelijk snel een plakbabietje!

Bijgevoegde bestanden:

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.875
    15.567
    113
    Nabij Utrecht
    Duidelijk!!

Gefeliciteerd meid!!

Told ya... utro wonder bollen ;)

7. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt!!! Dank je!
    Maar durf nog niet megablij te zijn... eerst maar zien of het oploopt! Fijne is wel dat ik van mijn gynaecoloog voor 3 maand utrogestan heb gekregen en het dus zoiezo door mag gebruiken tot ongeveer 12 weken.

8. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Prachtige test hoor! Gefeliciteerd! Dat ziet er heel goed uit voor 12dpo!

9. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Frummels! Ik zal voor jou duimen!!!

10. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Mooie test! Gefeliciteerd!!

11. CrossedFingers

CrossedFingers Actief lid

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien moet ik binnenkort toch een bestelling plaatsen 😀👍🏻

Gefeliciteerd!!!

12. Sally1980

Sally1980 Actief lid

13 jun 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie allemaal!!!

13. CrossedFingers

CrossedFingers Actief lid

6 okt 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet dat niet iedereen vindt dat je dit op eigen houtje moet gebruiken, maar ik heb het net toch 30 capsules van 100 Mg besteld.

Ik hoop zo dat dit mijn LF verlengd en dat het binnenkort raak is.

Deel Deze Pagina