Hé bah, had ik niet verwacht. Hopelijk krijg je goed nieuws! Wel al heel goed dat ze bij de second opinion wel al een vruchtje en dooierzakje hebben gevonden. Het kan beide kanten uit spijtig genoeg, maar ik hoop voor jou de juiste kant! Ik heb zelf een leeg vruchtzakje gehad bij mijn eerste zwangerschap en dat is echt een slag in je gezicht, daarom dat ik altijd een beetje onzeker zal blijven. Maar dat wil niet zeggen dat het voor jou slecht zal uitdraaien hé! Positief blijven! Hou je me op de hoogte?
Zo dit had ik even gemist! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik voelde de ene dag ook meer dan de ander (met en zonder utro) en per zwangerschap verschilt het ook. Dus alles wat je nu voelt en niet voelt is prima! Ik snap dat je angstig bent, de eerste weken zijn ook zo spannend. Hopelijk een mooie echo de 20ste!
Ik had net al gereageerd in het andere topic. Ik heb zo met je te doen, klote situatie... Hoe is het nieuws bij je binnengekomen?
Stiekem had ik toch hoop dat ik bij die uitzondering hoorde met Mn gekantelde baarmoeder maar helaas. Het was geen keiharde klap, die had ik woensdag al gehad toen ik t lege zakje zag. Evengoed ben ik enorm verdrietig en wiebelig van de hormoon schommelingen in mijn lijf. Ik hoop echt zo dat het vanzelf los komt, de alternatieven vind ik beiden echt heel erg eng. En dan zou ik jou nog een hele persoonlijke vraag willen stellen. Hoe houd je dit vol. Ik krijg nu voor de derde keer een miskraam voor Mn kiezen , jij maar liefst zes keer. Hoe ga je er mee om? Ik IT voor Mn gevoel nu klem. Ik wil zo graag maar durf ik t nog en keer? En als t dan weer mis gaat.. dan nog een keer? Onmenselijk.
[QUOTE="Izzie7676, post: 21320913, member: 110521] dat moet wel bij 7,1 ( de data die de verloskundige aanhield klopten sowieso niet, die hadden berekenend 7,4 terwijl ik exact 7 weken terug ongesteld was).[/QUOTE] Wat ze berekent hebben klopt wel Iz op basis van je positieve ovulatietest. Je was echt 7+4 toen. Je bent namelijk op het moment van bevruchting (dus de dag na positieve ovulatietest) exact 2 weken zwanger. Dus dan ben je 2+0 en kan je verder tellen. Als je al op dag 11van je cyclus 2+0 bent dan klopt het dat je de twee ‘gratis weken’ die je erbij krijgt (de eerste twee weken van je cyclus) niet kloppen met de eerste dag van je laatst menstruatie, maar ervoor ligt (tijdens je lf van vorige ronde). De enige reden dat ze de eerste dag laatste menstruatie pakken is om een schatting te maken. Maar wanneer je precies weet wnnr je ovulatie was is het geen schatting meer en kan je van de dag van bevruchting uitgaan en die hele ‘eerste dag laatste menstruatie’ loslaten, want dat zegt dan niets meer. Hier staat nu vast je hoofd niet naar, maar wellicht later wel, dus ik dacht ik leg het toch nog een keertje (hopelijk beter) uit.
Mocht je willen weten hoe het met medicatie gaat mag je altijd vragen stellen, ik heb het zelf drie keer gedaan. Ook kan ik je alle voor en nadelen noemen van curretage en pillen. Tja hoe ik het vol houd? Na een miskraam (zeker die met een echo) stortte ik eigenlijk altijd best wel in. Dan durfde ik niet meer, wilde ik dat de pijn stopte. Was ik zo boos en verdrietig en vond ik het ZO oneerlijk. Maar pijn slijt...en als het dan achter de rug is en het verdriet een klein beetje naar de achtergrond gaat, dan komt daar vanzelf weer de hoop, de wens....En dan ging ik er toch weer voor. Wat mij ook hielp was elke keer iets nieuws doen na een miskraam (vitamine pillen/supplementen, osteopaat, homeopaat, acupunctuur, ziekenhuis België medicatie). Zo had ik steeds het gevoel dat ik iets anders deed waardoor de kans op succes in mn beleving toenam.
wat kl*te... ik heb zo met je te doen! Ik wens je heel veel sterkte nu en hopelijk kom je er sterker uit... ik weet niet echt wat ik er nog verder op kan zeggen
Lief van je , ik zal er zeker sterker uit komen. Voor nu zwelg ik nog even in zelf meelij maar t komt vast weer goed. Ik weet dat ik me heel snel weer beter ga voelen als mijn hormonen weer in balans zijn. En dan maar even zien of ik t nog een keer aan durf. Ik denk van wel, de wens is zo groot en het moet toch een keertje goed gaan toch! Wanneer mag jij voor je eerste echo? 5,2 al weer! Voel je je goed?
Als de wens zo sterk is, zal het zeker wel lukken, binnenkort zal je wel weer een positieve test hebben en gaat het echt wel goed! Ja, ik voel me goed en ik ben bang eigenlijk te goed. Bij de zw van mijn zoontje had ik menstruatiekrampen, nu niet. Rond 5,5w werd ik misselijk, nu nog niets. Ik weet dat iedere zw anders is, maar het maakt me een beetje onzeker. Ik heb mijn eerste echo 20 maart, ik zal dan 7+2 zijn
Net 2x rood bloed bij het afvegen Ik voel me zo rot nu ik ging er meer van genieten, niet denken over het feit dat het verkeerd kan gaan, en dan gebeurt dit weer, alsof ik me niet goed mag voelen.
Och nee toch. Wat zul je ongerust zijn. Het hoeft niets te zeggen natuurlijk maar ik snap je angst helemaal
Ik had ook rood bloedverlies bij de termijn die jij nu bent, en zie mijn banner En deze zwangerschap vanaf 5,5 de hele dag kotsmisselijk, maar bij de zwangerschap van mijn zoontje nergens last van gehad. Kwaaltjes hoeven niks te zeggen, maar ik snap dat een teken van je lichaam wel heel fijn is, ook al is het misselijk zijn.
De menstruatiekrampen die nu al de hele dag aanwezig zijn, maken me ook onzeker. (en dat terwijl ik de voorbije week bang was omdat ik ze niet voelde...). Ik vraag me nu wel af, die utro, mag je dat vaginaal blijven gebruiken, ook als je zwanger bent? Ik vind het nog altijd een beetje een vreemde gedachte dat je daar een pil met je vingers stopt, terwijl er een babytje aan het groeien is... Kan je zo niets beschadigen?