wij hebben deze week een weekje vakantie en willen graag er lekker op uit met onze kids. Oudste is 2,5 en de kleine is 1 jaar We wonen in omgeving Utrecht. Ik zoek een uitje waar de eenjarige ook iets kan doen/kruipen/ontdekken. Dacht zelf aan Nijntje museum, zwemmen, pyramide van Austerlitz en bijv ballorig. Maar hebben jullie nog andere ideeen?
Nijntje museum is heel leuk inderdaad, ook prima voor eenjarigen. Dierenpark Amersfoort (daar rijd een treintje wat onze dreumes/peuter combinatie fantastisch vind). In Zeist heb je Junglegemz, zo'n indoor speeltuin maar deze vind ik wel echt fijn. Het is er schoon en met een groot afgeschermd peuter/dreumes gedeelte. Boerderijpret in Ermelo vind ik ook leuk, ook een indoor speeltuin met een groot speelveld buiten. En iets uit de richting, maar Sprookjeswonderland is ook wel echt heel leuk voor kleine kinderen, en lekker betaalbaar
Nijntje museum, super leuk voor die leeftijd. Kun je echt wel samen vermaken, een klein dierenparkje is ook leuk.
Blik en burgers in Zeist. Speeltuin buiten. Kleinschalig, dus ideaal voor de kleintjes. Zelf kan je op het aangrenzende terras zitten waar je heerlijk kan eten en drinken!