Ik heb het omgekeerde een beetje. Ik zou me heel graag gewoon willen neerleggen want de misselijkheid, vermoeidheid en ziekte is hier echt niet te harden. Opnieuw zei de gynaecoloog mij om te rusten want dat ik er echt niet top uit zie. Ik ben een week thuis geschreven maar ons zoontje (1,5j) is ook ziek en kan niet naar de opvang. Ik kan gewoon niet anders dan elke ochtend om 5:30 opstaan en hem entertainen en heel de dag doorgaan. Hij wordt ook geregeld opgehaald door oma en opa, maar altijd maar voor x aantal uurtjes en nadien is het weer aan mij manlief komt zoals gewoonlijk een half uurtje voor bedtijd thuis die kan onmogelijk elke dag van de week vroeger stoppen met werken… Dinsdag start mijn werkweek dus en ik heb minder rust gekregen dan dat ik anders zou gaan werken. Benieuwd hoe ik dat weer ga overleven…
Ik zie dat hier “ik” staat. Maar dat is denk ik Perongelijk gebeurd. Ik heb geen buikpijn maar meer onderug last. Beetje zeurderig gevoel.
Klinkt heel heftig. Thuis met de kids is vaak idd zwaarder als werken (tenminste ik ben fulltime thuis en werkte altijd als strategisch manager) iedereen dacht altijd zware heftige functie maar vind thuis pittiger en eventueel een oppas die kan bijspringen?
Dat is echt! Wij hebben ook een schatje dat graag continue overprikkeld wordt, nieuwe dingen wil, dus hij verveelt zich echt thuis en ik voel me helemaal overprikkeld. Werken is een p sommige dagen de rustigere optie! En zeker fysiek, want ik heb gewoon een bureaujob. Helaas is onze oppas zelf pril zwanger, dus kunnen we geen beroep op doen. We zijn er nog niet in geslaagd iemand nieuw te vinden.
Nog eens ziek melden is helaas geen optie. Er staat echt een hele hoop werk op mij te wachten. Ik ging eigenlijk regelmatig toch eens inloggen deze week, zodat het niet allemaal zou opstapelen voor dinsdag, maar daar slaag ik nu zeker niet in…
Hier wel fysiek zwaar werk. Ik werk als verzorgende ig, zorg voor 7 mensen met dementie, vooral hun dus wassen/aankleden, op dit moment 3 mensen die we echt samen moeten doen, dus wel echt zwaar. Ik zie mezelf dat echt niet doen als ik zo misselijk ben.
Mijn jongste wordt dinsdag 7 jaar, daarna zoon van 10 en daarboven meisje van 13. Heb ook nog een zoon van 14 maar die woont bij zijn vader. Gelukkig allemaal dus school en ik heb de mazzel dat mijn vriend altijd pas om 10.00 uur naar het werk hoeft, dus die brengt ze naar school en doet de ochtend en in de middag vermaken ze zich zelf wel.
Wij hebben vandaag weer een mooie echo gehad. Ik ben nu 10.2 ook hebben wij het hartje van onze kleine uk mogen horen❤️. Uitgerekend op 27 augustus. Ik mag hier toch nog wel blijven?
Uiteraard mag je hier blijven! Iemand moet de eerste vd groep zijn om te bevallen he wat fijn dat je weer goede echo gehad. Hebben ze de vorige keren niet naar het hartje geluisterd dan?
Oh ja hier nog de foto van mijn lijstje met onderzoeken/echo's. Als er niets staat is het bij de gynaecoloog. En anders staat er bij dat het bij huisarts of verloskundige mag.
♡♡ Uitgerekend September 2025 ♡♡ 1 september Newbie123 - 30 jaar - 2de kindje Liefde2022 - 26 jaar - 1e kindje Freynar - 31 jaar - 2e kindje Mammavan1 - 37 jaar - 4de kindje 2 september Zuul - 30 jaar -2de kindje 3 september 4 september Bodien - 37 jaar - 3e kindje 5 september Leonora8 - 32 jaar - 1e kindje 6 september Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje 7 september Oummy2023-38 jaar - 6e kindje 8 september Neoflux - 38 jaar - 2e kindje Ziggi - 36 jaar - 3e kindje luitbelgie - 34 jaar - 2e kindje Winnie85 - 31 jaar - 1e kindje 9 september Nicetomeetyou - 29 jaar - 2e kindje 10 september Anoniem2580 - 32 jaar - 2e kindje 11 september 12 september Panda95 - 29 jaar - 1e kindje Merel1991- 37 jaar- 2e kindje HuisjeTuintje - 36 jaar - 1e kindje 13 september 14 september Isis27 - 27 jaar - 2e kindje Lieke2022 - 31 jaar - 1e kindje 15 september 16 september 17 september Wishfull123 - 38 jaar - 2e kindje 18 september Roanna - 35 - 4e kindje 19 september 20 september 21 september Demi88 - 36 jaar - 2e kindje 22 september 23 september 24 september 25 september 26 september Stike- 35 - 2e kindje 27 september 28 september xRMC -27 jaar - 2e kindje Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje 29 september 30 september ----------------------------------------- Komende afspraken: 31-1 termijnecho - Liefde2022 4-2 Intake verloskundige - Winnie85 4-2 echo verloskundige - Mammavan1 4-2 Intake verloskundige - Newbie123 6-2 Vitaliteisecho - Lieke2022 6-2 termijnecho- Bodien 7-2 vitaliteitsecho - Roanna 10-2 eerste echo - xRMC 11-2 termijnecho - Oummie2023 12-2 Intake - Isis2 13-2 eerste echo - leandrotje 14-2 Intake - Wishfull123 17-2 termijnecho - Cloudspotter 18-2 Intake+termijnecho Zuul 19-2 Intake+termijnecho HuisjeTuintje 19-2 termijn echo merel1991 20-2 intake - Roanna 24-2 intake+echo - xRMC 24-2 termijnecho - Isis27 26-2 12w echo + nipt + plgf - panda95 28-2 13w echo Zuul ----------------------------------------- jongen (?) | meisje (?) | verrassing (?) HOE KOM IK OP DE LIJST/PAS IK DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie’
Ik zal straks even een foto maken! Nee dit is de eerste keer dat we het gehoord hebben. Andere keren alleen gezien. Maar is weer een geruststelling. Maandag mag ik bloedprikken voor de nipt.